{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp hvem har ret8=)
  • #1   14. aug 2005 ang om man skal spray zink eller svejseprimer inden man svejser eller efter,jeg mener bare pladerne skal være rene så bliver dert bedst

  • #2   14. aug 2005 kan kun tale ud fra mine egne erfaringer, og det er zinkspray inden svejsning, og absolut ikke alu-zink da det normalt ikke er ledende. og så skal der grunder på bagefter og evt en lak hvis det skal være 200% og til sidst skal det ha en gang fugemasse over svejsningen. så kommer det ikke igen med det samme.

  • #3   14. aug 2005 hvis ikke mand ikke behandler pladerne inden du svejser vil der jo være ubehandlet plade der ligger og "gnubber" op af hinanden og du kan være sikker på at lorte-rusten kommer igen...

  • #4   14. aug 2005 Christian (18) H
    det mener jeg også en bil er jo heller ikke sprøjtet ind i noget inden de hæfter,det har jeg da set på dicoveri,helt rent jern unden gløde skaller vil altig give den bedste svejsning


  • #5   14. aug 2005 Slavteren . det kan jo ikke give sig hvis det er svejst ordenligt,en svejsning er som regel altid stærkere end pladen,hvis det er lavet rigtig,det ser man jo også ved at det altid er inden svejsningen det brækker,og det du putter på vil bare komme med i smelte badet og ikke bare ligge på plade sidderne

  • #6   14. aug 2005 Christian (18) H
    jeg laver ikke andet end og svejse spær 10 timer om dagen,men det var bare en diskution,er også uddanet smed,folk vil bare ikke høre


  • #7   15. aug 2005 jeg gad godt ha en bil der slet ikke "arbejdede"... den ville være god på en bane, men er sq ikke sikker på at den ville være særlig behagelig. og hvorfor mon alle biler er galvaniseret i dag? nok fordi at de har fundet ud af at ubeskyttet plade er noget lort... er ening i at zinkspray kan være måske 5% mere besværlig at svejse i, men fuck det, bare rusten ikke kommer igen... desuden fuldsvejser mand da aldrig på en bil... for det første vil det fucke up i bilens evne til at kunne gi sig, og for det andet vil det svække karossen pga udglødning... det er kun en smed der kunne finde på det, og de skulle aldrig ha lov at komme i nærheden af en bil med et svejseværk!

Kommentér på:
hjælp hvem har ret8=)

Annonce