{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nfs underground.
  • henrik j
    henrik j Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   17. jan 2004 skyline er den bedste, har gennemført en gang med den på easy.. nu er jeg igang med pug 206 på medium, så bliver det svært at følge med i drag'ne. men det kan lade sig gøre mangler bare lige de to sidste baner..

• #2   17. jan 2004 Jeg kørte hondaen til at starte med - havde probs med at den ikke tog for mange omdrejninger i 5. gear. Så fik jeg fat i en Acura og tæskede alt og alle - Til sidst købte jeg Skyline'eren... Hele spillet gennemført på hard. Og jeg giver Morten L ret - man SKAL give sig god tid... såe...

• #3   17. jan 2004 Har I andre også set "VMAX" skiltet i en af banerne? Kan ikke huske hvilken bane det er .... men det er ved en byggeplads der er et VMAX skilt smiley

• #4   17. jan 2004 hmm jeg har kørt masda rx 5 næsten fra starten og det er da den bedste hvis man kigger på de angivelser der er der hvor man køber bil.

jeg kørte i starten golf gti.

men er det bare mig eller er der for mange penge. Jeg har lige nu omkring 35.000 at købe for men har endu ikke fået lov til at købe noget..

jeg har også kørt på hard helevejen i gennem (2 undtagelser hvor jeg var nødt til at tage medium)

that game rulz

• henrik j
    henrik j Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   18. jan 2004 ja det er rigtig man har tonser mange penge men hva ska man lige bruge dem til, det har jeg eller ikk fundet ud af!!! ´der er ingen grund til at det er der!"!

Kommentér på:
nfs underground.

Annonce