{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.335 visninger | Oprettet:

Rustfrit stål plade udskåret med laser {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg hygger mig lidt for tiden med at lave hydrogen generatorer (brint ud fra vand)
Dertil vil jeg nu afprøve en anden model fundet på nettet, dog skal jeg bruge rustfrit stål plader udskåret 99% ens med huller og uden hjørner. Dertil vil det nok være bedst at få det gjort af en laser skære. Men hvor gør man den slags henne? Skal ”kun” bruge 25 plader af 200mm x 200mm i rustfrit stål. Pladetykkelse 2mm.

Så skal jeg bruge 3stk plexiglas i en tykkelse af 10-12mm 300mm x 300mm..

Hvor får man dog den slags gjort henne? Og hvad ville i gætte prisen ville være?

Har været meget rundt (9 forskellige steder i dag), men der er ikke mange der laver den slags eller laver i så ”lille” en bestilling..

Og ja tak, har også prøvet at google, men uden held..

Jeg bor nær København.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustfrit stål plade udskåret med laser
  • #1   18. sep 2009 Vi har laser ude på vores firma ligge dog i jydland smiley

• #2   19. sep 2009 evt. prøv at ring til dem der laver sømplader/beslag til byggeri faget.. Kunne være man kunne få nogle der på en måde?

• #3   19. sep 2009 Men hvis du skal ha skåret i plexiglas os, ville jeg fraråde laser smiley
    Du skal istedet for det vandskåret da jeg ikk mener laserne kan skære ordenlig i det smiley også slipper du os for grader hvis du vandskære det smiley

Men du kan prøve og kontakt mit firma det hedder J.J. Stål og ligger i hasselager ved århus smiley

Men ved ikk lige hvor man kan få vandskåret men et godt bud ville være ved en smede firma da det er blevet meget poplære med laser og vandskåren plader smiley

Mvh. Bruun

• #4   19. sep 2009 På Navervej i Roskilde ligger der et smedefirma. Jeg mener det hedder Winthers smedeenterprise - de kan vandskære det du skal bruge.

• #5   19. sep 2009 Utrolig man spiller så langhåret..
    Man kan åbenbart google alt, så nedlæg forum..
    Og nej, har forsøgt mange forskellige, de har ikke tid ellers er opgaven for lille.. Nogle af de forslag i kommer med er ikke fordi i kender stedet eller nogle der arbejder der, i slår det bare op og jeg får afslag af dem..

Derfor spørger jeg herinde, kunne være der var en som arbejder med den slags og kunne være behjælplig..

Ja, det er åbenbart i det jyske man skal have lavet den slags arbejde..

• morten c
    morten c Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #6   19. sep 2009 herfølge klejnsmed, ved køge

Kommentér på:
Rustfrit stål plade udskåret med laser

Annonce