{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Afgift/prøveplader {{forumTopicSubject}}

Hej...
Går og overvejer et køb af bil, uden afgift..
Men p.t har jeg til bilen, men ik afgiften..
Så overvejede lidt at købe den, og så bare lade den stå, indtil pengene er der..
Meeen, kan man købe de klistermærker, hvor man betaler dag for dag.. Og så bare bruge dem.. F.eks i en uge, og så ik køre i et par uger, og så derefter går op igen og købe nogle nye, til et par dage til.. Er det muligt, eller er det kun til og fra rep, eller hjem fra køb af bilen??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift/prøveplader
  • #1   19. sep 2009 De nye klister prøveplader er med en talkombination som i sidste ende er fra dato til dato og så skal de så tages af når slut datoen er der men ser intet problem i det du vil....

Men det eneste problem er hvis du bor på en vej hvor naboerne bliver trætte af ind imellem og se en bil holde uden plader og ringer til politiet for kan de ikke finde frem til ejeren fjerner de bilen....

• #2   19. sep 2009 prøve plader er ikke til hygge kørsel og du må kun være dig i bilen selvom der ikke er en eneste der overholder det

• #3   19. sep 2009 Men et råd mere vil nok være og ringe til "motorkontoret" tættest på hvor du bor de kender reglerne for hvad man må og ikke må smiley -

Her inde vil der blive måske flere forskellige fordi vi hver især har vores tro på hvordan de virker smiley

• #4   19. sep 2009 man må kun køre til og fra værksted også test af bremser osv. og desuden må kun ejeren af bilen køre bilen og der må ikke være passagere med i bilen, man kan sagtens få prøveplader der gælder en uge hvis jeg husker korrekt, er ikke så meget inde i det da jeg selv køber en-dags plader når det er

• #5   19. sep 2009 Prøveplader er KUN til følgende:

Fremvisning ifbm. salg og udstilling.
    Kørsel til og fra syn/toldsyn
    Og kørsel imellem mekaniker osv.

Det er IKKE til at køre rundt i egen interesse, det giver en heftig bøde, i værste tilfælde kan du komme til at betale afgiften.

• #6   19. sep 2009 ..og ja, jeg har en bekendt der har prøvet det, heldigvis i en gammel nissan, men det kostede ham en bøde + afgiften

Kommentér på:
Afgift/prøveplader

Annonce