{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

kasper h
kasper h
Tilmeldt:
1. apr 2007
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 44

polering af bilen {{forumTopicSubject}}

nu har jeg læst et par guides og er blevet ret forvirret af alle mulige fagudtryk osv osv... så vil lige være helt sikker inden jeg begynder...

1. vask bilen grundig i en shampo uden voks.
2. tør bilen godt af
3. påfør lakrens, lad det virke lidt og fjern det
4. påfør poleringsmiddel, lad det sidde lidt og tør det af.

er det helt forkert eller?

jeg har tænkt mig at bruge følgende produkter.

lakrens: Sonax lakrens
polering: Sonax Xtreme wax 2, eller Sonax polish & wax (skal lige ha kigget på min lak og vurdere hvor grov et poleringsmiddel jeg skal bruge)

hvordan polere man sin bil hvis ikke man har en polermaskine og ikke vil leje / købe en super dyr en. kan de billige fra thansen bruges? og præcis hvordan påføre og fjerner man poleringsmiddelet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polering af bilen
  • #1   30. sep 2009 du får en bil der er 10 gange mere pæn med en polermaskine,husk at dække sorte lister mm af med malertape

  • #2   30. sep 2009 vask bilen og så bruger du noget polerings pasta bla. ferekle G3 er er rigtig godt og der efter bruger du den der hedder G10 og skal self bruges med en ordenligt polermaskine der efter får du tørret det hele af gør du self osse imellem G3 og G10 også tager du en voks og smøre ind i bilen med en svamp og lader det sidde ½ time ca. så tør du over med en fin klud også er din bil poleret op brug gerne fereklen i juller ved dør håndtag osv... og når du poler med poler maskinen så tag lige en forstøver med vand og duse hen over så du ikke brænder det fast i lakken

  • #3   30. sep 2009 og ja lister skal self dækkes af elelrs bliver de ikke til og få rene bag efter

Kommentér på:
polering af bilen

Annonce