{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Respekt for fart
  • #1   2. okt 2009 alka er ikk billigere i forsikring end andre selvom man tager kurset, ellers skulle jeg også have været smiley

• #2   2. okt 2009 Kim D - Det er da noget gevaldigt pis at fyre af. Hvor kan man ellers få forsikret en spritny BMW 320 E90 med fuld kasko for 11.500 kr. som 20-årig, uden nogle andre forudsætninger? Med den bil du har, så er det nok det samme, men for alle os andre der har lidt mere under hjelmen, er der ikke ingen andre der kan/vil forsikre dem til den pris.

• #3   2. okt 2009 det der respekt for fart gælder ikk samme regler som det har gjort

• #4   2. okt 2009 jeg kan få min bil forsikret hos trekroner forsikring billigere end alka kan selvom jeg har deres UBRUGLIGE kursus

• #5   2. okt 2009 Ja altså de ville da have 12.500,- for min Golf 4 1.8 20V. for Ren ansvar, SELVOM jeg tog kurset. de siger selv det er lavet om fra tidligere priser med kurset. så jeg gad heller ikke alligevel.

• #6   2. okt 2009 Det kommer jo fuldstændig an på hvilken bil man vil forsikre når man snakker om det kan betale sige.. Jeg giver 11.500 for min a3 turbo. og det billigste jeg kunne finde uden det kursus var 27.000...

• #7   2. okt 2009 tjaa, alka ville stadig ikke forsikre min eclipse selvom jeg tog kurset... ringede til E-forsikring, og vupti, 8080 incl alt og med selvrisico på 5000, så de er ikke altid billige...

men til dit spørgsmål - nej skal jeg ikke, men mon ikke der kommer nogle stykker

• #8   2. okt 2009 Det skal jeg smiley

• #9   2. okt 2009 nicolai k - mx3 v6 til salg !

er det efter de nye regler er kommet du spurgte dem af ?

For jeg kunne godt for 6 måneder siden forsikre både en eclipse og en supra og 16,000 i året fuld kasko.. Dog med den der lorte sorte boks.. men alligevel..

Ved de nye regler er det Max. 150 HK og ingen chiptuning. eftermontering turbo osv..

• #10   2. okt 2009 simon w:

var sidst i marts. kan selvfølgelig være de ikke ville gi en pris, fordi jeg sagde at jeg ikke ville ha noget med den sorte boks at gøre, skal ikke ha det lort i min bil..
    har de så ikke den regel med at, hvis man er under 25 må man maks ha 100 hk, mere?

og købstæderners sagde at de ikke kunne forsikre den når den aldrig har været solgt her i landet..

• #11   2. okt 2009 *
    Motorstørrelse max. 2,0
    *
    HK max. 150
    *
    Ekstraudstyr max. 30.000kr. inkl. speciel maling.
    *
    Bilen er ikke ombygget.
    *
    Bilen er ikke tunet (Chip, Turbo m.v.) Er bilen en født turbo model, er det OK. Men motor og HK må ikke over skride de anførte max størrelser.

Det er de nye regler..

• #12   2. okt 2009 Glem det pis... jeg skal give 14000 for min .. 1.4 TDi..
    har forsikring hos Codan til 7000 smiley halv pris.. plus at jeg er blevet "elite bilist.. ubegrænset km.. osv osv.. og jeg er lige blevet 21.

• #13   2. okt 2009 nicolai k - mx3 v6 til salg !: Glemmer du ikke at sige at man skal være over 24-25år og have kørt 3år skadefrit for at få den pris?

Det respekt for fart kursus er mere for dem der lige har fået kørekort...

• #14   2. okt 2009 for noget tid siden var kursed der .. men der gav det ikke nogle bonus .
    men fordi man tager kursed med dansk metal så er det, det samme som at hvis man får 2 år i sine forsikrings papir smiley

det var i hvertfal det jeg fik afvide af både alka og dansk metal smiley

• #15   2. okt 2009 Jeg skal med derned smiley

• #16   3. okt 2009 rasmus l : alka ville slet ikke give en pris hvis ikke jeg tog imod den boks, spurgte om det ku hjælpe at jeg tog kurset, men ku det selvfølgelig ikke.. prisen jeg nævner er fra E-forsikring, og da jeg har kørt skadefri i over 6 år var jeg elite bilist, og derfor prisen

Kommentér på:
Respekt for fart

Annonce