{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring af 2 biler
  • #1   5. okt 2009 kan han sagtens

• #2   5. okt 2009 I princippet ja, men hvis der er hjemmeboende børn i husstanden plejer det at koste en arm.. Og det er så dig smiley

• #3   5. okt 2009 det bare nederns så hvis du kører gal i den

• #4   5. okt 2009 ja, men det er ulovligt.. med mindre du står som bruger, og så koster det alligevel det samme, som hvis du selv lavede en forsikring. .

• #5   5. okt 2009 hvis din bil står i hans navn og du kører galt.. og forsikringen finder ud af det så kører de sag mod jer... ellers i mister kaskoen

• #6   5. okt 2009 Din far må gerne have 2 biler i hans navn. Men han må ikke have DIN bil i hans navn.

• #7   5. okt 2009 hvis nu vi kun snakker ansvarforsikring ?
    kan man ikke sige at det er hans bil jeg har købt til ham og som jeg af og til bruger ? eller er der skabeloner for hvornår det er ens bil

• #8   5. okt 2009 du skriver selv det er IDN bil.. længere er den vel ikke. .
    pas på med at svindle.. hvis du får behov for forsikringen, og de finder ud af det, får du INTET. .

• #9   5. okt 2009 Hvis det er dig selv der køber bilen og står som bruger af den, er det så ikke det samme som hvis det var din bil....... smiley

• #10   5. okt 2009 Du må jo gerne låne bilen af din far. De får sq svært ved at bevise at det er din bil og ikke din fars.

• #11   5. okt 2009 Tro mig - det kan de.
    Jeg kender en hvor de var rundt ved byens tankstationer osv og spørge hvem der plejede at komme og tanke den, hos naboer, osv.

Bid i det sure æble, og få forsikringen i dit eget navn. Så går det kortere tid før din forsikring er til at betale.

• #12   5. okt 2009 At være "flink" overfor sin søn er en god ting. Men at forsikre sin søns bil er forsikringssvindel, og sønnen vil alligevel på et tidspunkt skulle forsikre den i sit eget navn.

Forsikringsselskabet kan til enhver tid ophæve forsikringen, hvis de mener der er givet urigtige oplysninger ved tegning af forsikringen. Tilsvarende kan de ved en skade nægte at udbetale forsikringen, såfremt de i første omgang ikke ville have tegnet forsikringen udfra de vilkår og til den præmie, som der er skrevet under på med tro & love...

Kort sagt:
    Har man ikke råd til selv at betale en bilforsikring, er det en cykel man skal have.

• #13   5. okt 2009 få nu den forsikring i dit eget navn er meget bedre end alt det andet pjat den kan godt stå i hans navn og dig som bruger er ganske lovligt men koster det samme som en almindelig du selv opretter..:!

• #14   5. okt 2009 Hvis det skal gøres korrekt, så det ikke er ulovligt, så skal din far KØBE bilen i første omgang .. IKKE af dig, men af forhandleren, privatpersonen. Og så skal han forsikre den i sit eget navn. Så må du køre lige så tosset i den, som du vil. Hvis det er dig der kører galt, så er der bare en større selvrisiko.

Kommentér på:
forsikring af 2 biler

Annonce