{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

vr6 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Skal lige have afklaret det her 100% selv om jeg tror jeg kender svaret på forhånd... Nu er jeg jo ikke vw mand. smiley

Man kan ikke bare lige skifte en vr6 motor ud med en 2.0, 1.8 eller 1.6 motor uden som minimum også at skulle skifte trækaklser og gearkasse vel? (ja og self. motorstyring og ledningsnet).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 spørgsmål
  • #1   7. okt 2009 ... og med mindre, det er en 2.0 16V, så heller ikke uden at skulle betale afgift osv. smiley Hehe.

• #2   7. okt 2009 ? afgift for at få mindre heste? Det hænger da vist ikke sammen?

• #3   7. okt 2009 Nu skrev du jo ikke, hvilken vej, du byttede, så jeg antog, at du ville opnå flere hk - det er trods alt det mest normale smiley

Noget andet er, at du vist godt alligevel kan komme til at skulle betale afgift, hvis det vurderes, at bilen har skiftet identitet. Men det er der ingen konkrete regler på; de er meget flydende...

• #4   7. okt 2009 hehe korrekt. Kan godt se den kunne misforstås.

Var ikke klar over man kunne risikere at betale afgift den vej. Hvis det skulle være fair skulle staten da give mig penge tilbage for afgiften. Ja, den dag grise bliver gule og det regner med bolsjer fra himlen.

• #5   7. okt 2009 Jeg ved ikke, om det vil kunne ske i praksis. Men teoretisk set kan du vist godt risikere, at bilen skifter identitet og at du derfor skal betale afgift. Men hæng mig ikke op på det smiley

• #6   7. okt 2009 forstår ikke helt hvad det er du vil. du er da forhåbentlig ikke så hjernedød at du kan finde på og smide en mindre motor i en vr6

• #7   8. okt 2009 Det er set før at hmm var det palm der importerede M5 og tog motoren ud og så lagde en 535 i med turbo det kunne man spare en del afgift ved og fik en bil der var vist nok lige hurtig

Det er længe og en masse regler kunne være lavet om

Rent teoretisk kunne man vel smide en 1.8t i med 150 hk og måske slippe billigere

om det kan lade sig gøre i praksis skal jeg ik kunne sige

Kommentér på:
vr6 spørgsmål

Annonce