{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pas på
  • #1   10. okt 2009 nu er der kun 234 der hedder daniel j på bilgalleri..

• #2   10. okt 2009 Der er 234 herinde med brugernavnet Daniel J... Men vi ska nok passe på dem!

• #3   10. okt 2009 Allan C din røvbanan! Ku du ik lige ha ventet 19sek??

• #4   10. okt 2009 næ ha ha

• #5   10. okt 2009 heldigvis er der kun EN :da SQUIRREL

hvad har han lavet?? fortæl fortæl

• #6   10. okt 2009 jeg prøver igen.

det er ham her http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=205959

købte nogen hørtaler og forstærker af ham hvor meget af det jeg fik ikke virket og det viste han godt fant jeg ud af i den mail han sende mig lige inden han blocket mig her inde. de ting jeg købt og alle de mails som han har send mig er vist til politi og noget med købe loven om han godt var klar over det så der bliver kørt en sag på det nu (har prøvet alt andet først ) ved godt det ikke er en haste sag men stadig der BLIVER kørt en sag så er jeg glad smiley

• #7   10. okt 2009 Dette er næppe en sag for politiet, men mere en privat retsag, som du næppe vil få andet end udgifter ud af.

• #8   10. okt 2009 ja BG skulle have så man havde unikke brugernavne og de ikke kunne laves om uden at oprette ny profil....

Og ja Daniel J er online nu så mon ikke han kommer ind og fortæller sin side af historien smiley

• #9   10. okt 2009 brøv og hør her allle sammen jeg solgte menden det her anlæg som havde sat i min gl bil og det spillede godt og det har jeg mange vidner på så stop det pis jeg ved ikk hvad du har gjort ved det .. og det ken jeg ikk gøre noget ved fordi jeg solgte dig et godt anlæg

rune k og nej jeg bruger ikk taletid det er mit nr som allle jeg kender har så stop jeres pis ellers går jeg til politit og mælder dem der skriver alt mulig pis til mig fordi det er chikane

jeg har rent mel i posen så i kan gører hvad i vil og skrive hvad i vil

og som sagt har jeg mange vidner på at det anlæg spillede godt i min seat cordoba og jeg kan da ikk gører noket ved det ikk spilder godt i hans passat stc vel

så stop det pis nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #10   10. okt 2009 .

• #11   10. okt 2009 ... nu er der jo igen af os der har set bevis for hverken det ene eller det andet... hverken for om anlæget spiller godt, eller mails der beviser at sælger kendte til fejl i anlæget.. så... mon ikke vi skal afholde os for at dømme nogen i denne sag?

• #12   10. okt 2009 jeg har sgu ikke skrevet nogle mails hvor der står at jeg vidste at det ikke virkede så meget mere kan jeg ikke sige det virkede i min bil og det har jeg mange vidner på så stop det pis.

• #13   10. okt 2009 daniel J så kunne man få liv i dig. jo du har soldt mig noget som ikke virket du tog røven på min og det var du lidt meget kold over få. jeg kan osse finde mange "vidner" på det ikke virket da jeg fik det og da osse på min mor er 22 hvis det skulle være det. det kan jeg ikke rigtig bruge til noget .... du tog røven på mig og du ved det.

til jer som mener de ikke vil tage den sat (det har det gjort) købe loven virker osse privat hvis man kan bevise man er blevet røv rant og det må man jo sige jeg kunne...
    og der er ved at blive gjort noget i det.

• #14   10. okt 2009 da SQUIRREL - KÆMPE AFSLAG på nedlagt landbrug _

det er skam helt ok smiley jeg ville også mest bruge det til at få fat i ham og sige til ham der er ved at blive kørt en sag på det smiley ikke noget grund til at gøre mere ud af det da jeg her fået det ud af det som jeg ville smiley

og nej der er ikke nogen info på hans mobil nr ellers havde jeg selv været der nede

• #15   10. okt 2009 **BDOG** _
    lyder som om du kender til det men da du ikke helt ved hvordan det er i stykker så går det nok. og jo der er skam kommet til politiet.

med ved ikke helt hvorfor du mener det er ok at tage røven på folk

• #16   10. okt 2009 flækket bass. forstærken som skulle være skyld i det skulle koste så meget som det skulle kunne ikke bruges da man ikke kunne smide kabler i den da alle de skruge hulder var smaders og rust der nede så man kunne se det var gammel så ved siden af det så var der 2 højtaler som ikke virket men det er rigtig med de 2 hørtaler der kan jeg ikke bevise noget men med de andre ting kan jeg smiley
    det køre på en "skala" ved så ikke var det vil sige når det er om sådan en ting som det her men det ville nok ende i en egentlig retssag.
    skulle næsten tage nogen foto´s af det så kunne i se det

• #17   10. okt 2009 Ha ha hvor er det bare griner at høre om alle jeres problemer;o) Du må da være pæn dum når du køber ting der ikke virker!! Men sådan er risikoen jo når det er brugt.. Jeg ville nu nok have valgt at se varen an først;o)
    Og det med din retsag, så siger jeg god fornøjelse.. Tror det bliver dyrere for dig end du lige regner med!!
    Har forresten nogle "næsten" nye fælge til salg, uden ridser.. Nypris 29900,- Pris: 750.. Sælges kun pr postordre!

Kommentér på:
pas på

Annonce