{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Nyt (for)lygteglas til min Polo 6n...? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

På min forholdsvis nyindkøbte Polo 6n lyser forlygerne ikke specielt godt til trods for at jeg lige har sat nogle nye 'super' Osram pører i... Det skyldes nok hovedsageligt, at der ved den højre er decideret 'brændt' hul hele vejen igennem, og den venstre er flækket tværs over smiley

Havde en idé om at man da sagtens lige kunne skifte kun glasset så man ikke skulle have komplette nye lygter...?
Og er det til at skifte hvis ikke man lige går og er den mest 'bil-tekniske'?
Har søgt og googlet lidt rundt omkring uden held.

Nogen der kan hjælpe mig lidt?

Påforhånd tak for hjælpen.

Mvh Kasper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt (for)lygteglas til min Polo 6n...?
  • #1   20. okt 2009 køb nogle på et hug

• #2   20. okt 2009 Hej kasper..
    Går ud fra at det er originale lygter du snakker om.. skiftning af glasset er ikke særlig svært. man varmer bare limen op som glasset sidder fast med for at tætne lygten. op så burde det være til at pille af.. når man samler lygten igen skal man bare være sikker at det lim man bruger tætner. fx rudelim.
    Hvis det er har jeg 2 originale lygter til at ligge på loftet. du kan købe billig..

• #3   20. okt 2009 Enig med Nikolaj... køb nogle hos en hugger til et par hundrede og skift dem ud, det kan ikke svare sig at gøre et stort nummer ud af idag.

• #4   20. okt 2009 Arh, ja en hugger er naturligvis et godt bud - havde jeg slet ikke tænkt på...

Er faktisk ikke klar over om det er originale / std. lygteglas der sidder på.
    Mener der står 'Hella' på glasset - Så er det måske ikke originalt?
    Nogen der evt. kan se det ud fra billederne i min profil?

Lim? ÆV smiley havde lige håbet det bar var et par skruer og noget 'tætningsliste' af en art der holdte det.på plads...
    Tror da jeg kunne få 'klistret' det hele godt til hvis jeg skal rode med det smiley
    Men man skal så ha' hele lygten afmonteret inden?

Hvor er du fra Lyngvad?

Kommentér på:
Nyt (for)lygteglas til min Polo 6n...?

Annonce