{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

Er det nr.pladerne der gør en bil fed? {{forumTopicSubject}}

Kan vi ikke en gang for alle få styr på hvad det er der gør en bil fed.
Er audi rs6 ikke en rigtig audi rs6 fordi den er på svenske plader?
Er en gocart ikke en rigtig gocart (fx.: MNR Vortx) fordi den ikke er indregistreret?
Er en dyr a4 ikke em rigtig A4 fordi den har kostet 900K?
Eller er det kun polo hit 1,3D der er rigtige biler, da de vel oftest er betalt, og på danske plader.

Lignende diskussioner har jo kørt før på andre gode / knap så gode / pisse ringe danske hjemmesider. Ingen nævnt ingen glemt. Folk påstår at gud og hver mand kan købe hvilken som helst bil når den bare er på alle andre plader end danske. Så forstår jeg slet ikke at der er produktprogram fra fabrikanternes side udover de dyreste og hurtigste til alle andre lande end dk.

For mig er det ikke pladerne der er det vigtige element.
Hvordan har i det med det åbenbart ømtålelige jantelovsprægede emne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nr.pladerne der gør en bil fed?
  • #1   22. okt 2009 Det er sku ligemeget i mine øjne hvilke plader de har .D det sjoveste er når folk i en bil til omkring 20-30 tkr skriver til en der har købt en bil til 500-600 kr i Sverige, "jamen så kunne vi alle jo gøre det" hvorfor køre du så kadet til 20tkr lille ven? så burde du jo have en stor bmw eller lign.

• #3   22. okt 2009 cuno J
    Jeg ser den mere fed hvis en mercedes amg står på danske plader for så ved man at manden har knoklet for at få de penge.
    Og dem på svenske plader ikke har nok penge til at købe en fed bil. Det fint nok hvis du er svensker og kører rundt i dk men en dansker der er flyttet derover og har fået sig en m3 cab eller lign som kører herovre hele tiden kunne vel godt lige vente de 2-3 år mere og arbejde for pengene.

Men jo bilen er det samme men det er æren eller respekten i at eje den ikke.;)
    Det min holdning

• #4   22. okt 2009 Nogge: så hvis en giver 600.000,- for en amg i SE så har han ikke knoklet for sine penge ? Lol

• #5   22. okt 2009 og hbvis du kan tjene 400.000,- til afgiften på en m3cab på 3 måneder så vil jeg gerne høre hvor du arbejder .D

• #7   22. okt 2009 Doh Nogge!!.. Bilen er sgu da den samme ligemeget hvad.. Hvem er der der bliver b***** i røven. Er der ham der giver 400.000, eller ham der køber en 100 magen til for 1.400.000 ??

• #8   22. okt 2009 100 % *

• #9   22. okt 2009 gule eller hvide, papegøjeplader eller sorte.... det er sq den samme bil alligevel. selvfølgelig er det lidt federe og ha en audi q7 på hvide plader end gule, fordi den jo koster 700 kilo mere.. men i bund og grund er det samme bil..

• #10   22. okt 2009 En bil er faktisk ALLER fedest uden nummerplader...

• #11   22. okt 2009 og ja, at man flytter til sveriege for og købe den og spare 400kilo det er da bare hans held, og fedt for ham, du kan jo gøre det samme hvis du vil..

• #12   22. okt 2009 ''i min verden'' er papegøjeplader fattigmands plader... smiley

ikk ment med at jeg har råd til at køre rundt i en leon cupra eller ligne men det er det altså i min omgangskreds... smiley

• #13   22. okt 2009 Folk tænker bare når den er på svenske plader så har den ikke været lige så dyr, sådan en havde jeg også råd til hvis jeg flyttede til sverige? Alle ved jo at bilen er den samme, den har bare været billiger? os der køre på Dk plader er jo bare dumme at vi ikke spare hvor vi kan?

• #14   22. okt 2009 Fuldstændig ligemeget hvilke plader der er på bilen.. alt andet er sku bare ren misundelse...

• #15   22. okt 2009 Bilen er den samme jo, men det man tænker om chaufføren er ikke det samme.

• #16   22. okt 2009 Hvad er det fede i at flytte fra alle sine venner. Flytte for hele sin famillie og aldrig have gæster for bare at køre rundt i en lækker bil? Fatter det ikke, 80 af mine venner som har været i sverige og bo kom tilbage inden for 24 måneder, man hiver sku da ikke pløggerne op for sådan en halvhjertet løsning.

EN ny scirocco på gule plkader ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj det er en varevogn på gule plader så er det jo så fedt at have ebn fed varevogn hvor alle dine venner ellllllllllllller du kan have en ven med.

• #17   22. okt 2009 Jeg synes dette, eller tilsvarende TUDE-indlæg kommer herinde med jævne mellemrum.
    Der må s.. værer nogen der har et mindreværdsproblem!

Principielt kan jeg ikke se problemet med hvilke plader der er på en bil, det er ikke det der gør DEN mere eller mindre fed.

Det er nærmere ejeren der kan have et problem.

• #18   22. okt 2009 Hvorfor vidste jeg bare hvorfor jeg ikke skulle have skrevet min holdning herinde?
    Fordi i ikke kan tåle og hører hvad folk mener og flamer dem totalt når de komme med den. Tag jer lidt sammen og opfør jer som voksne mennesker.

Jeg ville hellere have en dyr bil på danske end på ikea plader. Gider ikke engang diskutere med jer om det. Så kan i syntes hvad i vil. Jeg kunne også flytte til sverige men hvis jeg skulle det var det fordi jeg skulle lidt op i landet og have hus osv. og det var ikke udelukkende fordi jeg ville have en fed bil.

• #19   22. okt 2009 Michael F lige præsis. dem jeg kender er også kommet tilbage.

• #20   22. okt 2009 har kun problemer .
    med folk der kører omkap i biler på prøve plader.

• #21   22. okt 2009 Ja, folk der flytter til Sverige, hovedsagligt for at få billige biler, må have et mindreværd af en slags, siden man vil gå så drastisk til værks, for at kunne vise sig i en dyr bil.

• #22   22. okt 2009 har altid, og vil altid smide en afvist stemme til biler der ikke har dansk nummerplade. Ser hjemmesiden her som bilgalleri.DK(!!!), derofr kun dansk indreg. biler. havde det været com, net eller et eller andet, havde de også fået en velkommen stemme.

• #23   22. okt 2009 michael F haha ja self. har du haft 80 venner der har flyttet til SE og tilbage Lol

Jeg bor i SE, har da tit gæster, har kortere på arbejde end jeg havde før, har også en del venner der bor herovre, plus famile så jeg er godt tilfreds, dem jeg kender herovre har boet her i en del år efterhånden, men det klart hvis du flytter KUN for at få en fed bil, så vender du nok hurtigt tiilbage

• #25   22. okt 2009 Henrik B så skulle du vist læse afvisnings reglerne der står at man skal være ejer af bilen, der står vist ikke nogle steder den skal være på danske plader, hvad med 90% af supraer og skyliner herinde de har jo heller ikke plader på, så de vel heller ikke danske ?

• #26   22. okt 2009 Tass: Touche smiley

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #27   22. okt 2009 Stod det til mig, skulle der laves et varevognsgalleri. og et personvognsgalleri. Derudover skulle det KUN være med danske indregistrere biler.

• #28   22. okt 2009 JANTELOV LÆNGE LIVET

• #29   22. okt 2009 Jeg har ikke 80 venner om jeg så talæte dem med på facebook

sorry det skulle jo være 80%

de sidste 20 giver den så gas med dejligt hus og unger der over

• #30   22. okt 2009 Clegg så må du jo igang med det smiley

• #31   22. okt 2009 Jeremy Clarkson på top gear sagde det bedst.
    The sexiest car in the world in a McLaren SLR on white danish numberplates.

Så jo plader har da lidt at sige, ellers skal bilen fandme være ud over normalen

• #32   22. okt 2009 Henrik : ja for hvis en amerikaner ejer samme bil, så den er jo klam smiley yes yes

• #33   22. okt 2009 Bilen er den selv samme om den er på svenske, tyske eller danske plader.. den eneste forskel der er, er de mennesker der får så ondt i røven af det..

• #34   22. okt 2009 Hehe.. Fordi der er en Tv-vært der siger det, så passer det jo.. Doh

• #35   22. okt 2009 Det giver bare mere respekt at have givet 2 mill i stedet for ½ på fattigsmands og ikea plader, lær det...

• #36   22. okt 2009 Det er bare så fedt og spare 3 gange så meget på afgiften , jeg ville da spare der hvor jeg kan, hvis jeg har muligheden for det , jeg løber jo heller ikke hen til den nærmeste Tv forhandler fordi han har den dyreste Fladskærm , og blærer mig med det over for vennerneog få at få respekt , hva fanden er det for en tankegang ???, jeg køber bil fordi jeg vil have lige præcis den bil og ikke få at få respekt og blære mig med den lør det........

• #37   22. okt 2009 Tommy S hehe, nej kan være who ami får det bedre med sig selv hvis han kan købe det samme tv som hans venner, bare 3000,- dyrere i en anden butik, kan godt være det er præcist det samme, men hans er dyre, og så må det jo også være bedre haha, det er sku noget der giver respekt

• #38   22. okt 2009 Dk numre på en konge slæde, .. gir bare mere status i mine øjne... men hvem ved de fleste har dem jo med kæmpe gæld i aligevel...

hvis du kan have en bil på dk numre til 300k, kan du jo have en på svenske til det dobbelte

• #39   22. okt 2009 Hmm sverige ... !!

Hvorfor ikke LAS VEGAS 0 % i skat hvis i vil spare penge smiley hehe

• #40   22. okt 2009 rasmus tror uden at vide det, at det er for langt til arbejde bla. smiley

• #41   22. okt 2009 B4ndit: nu er den svesnke krone vist ikke kun halvt så meget værd sidst jeg tjekkede smiley

• #42   24. okt 2009 Swedespeed: Så man har et mindreværkskompleks hvis man flytter til Sverige, udelukkende for at købe sin drømmebil og få prøvet det af?

Ok, skarp psykolog alligevel...

• #43   24. okt 2009 Det er sgu kun lille Jantelovs-Brian, som kan få ondt i røven over svenske plader.... uanset skive-kuløren er bilen sgu den samme i mine øjne !

Kommentér på:
Er det nr.pladerne der gør en bil fed?

Annonce