{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Toyota {{forumTopicSubject}}

Hey Guys.

Jeg har kig på en Toyota Corolla 1,3 XLi 3d fra 95´ kørt pænt over 300.000, men ser ellers pæn og fornuftig ud. Jeg er meget fristet til at købe den, men jeg har aldrig ejet en Toyota før, så vil godt høre jeres meninger om sådan en dyt.

Jeg er 100% afhængig af bilen hverdag og skal også kører i den på arbejdet.

Hva siger i gutter - har den kørt for meget ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Toyota
  • #1   30. okt 2009 det jo svært at sige.. kommer an på hvordan den er kørt.. og om den er passet med service osv..

  • #2   30. okt 2009 den er først lige kørt til der smiley men det er sku en fin bil sådan en.
    hvis den er vedligeholdt ordenligt så ser jeg sku ingen problemer i det.
    men du skal nok påregne at den nok bruger lidt olie, det plejer de 1,3ér at gøre når de har gået lidt langt


  • #3   30. okt 2009 hmm jeg er selv inkaneret toyota nørd og det er bare godt, selvfølgelig skal jeg sige det smiley

    300.000 km hmm ja altså jeg synes du skal kigge efter en 1.6 gsi istedet så får du bare ikke bedre bil til pengene


  • #4   30. okt 2009 hmm vil sige de toyota´er er meget drift sikre også over 300.000km jeg kender mange der har toyota der har gået over og de kører upåklageligt...!

  • #5   30. okt 2009 Du skal bare krydse fingre for at den ikke er kørt tør for olie på et tidpunkt.
    De motorer kan godt bruge lidt olie.

    Men så længe der er olie og vand på så kører den evigt.


  • #6   30. okt 2009 Jeg kommer aldrig væk fra Toyota igen smiley Sådan vælger jeg at sige god for dem smiley

  • #7   30. okt 2009 Okay smiley

    Jamen kan forstår på jer, at jeg ikke skal være så nervøs for at den har rundet 300.000 km - men jeg kan jo ikke vide hvordan den er kørt tidligere ... det er en forhandler der har den til salg, og de taler vel bare en efter munden smiley

    Jeg ville utrolig gerne ha en 1.6 men de hænger desværre ikke lige på træerne, og så skal der være servo - det er der rigtig mange af dem der ikke har ... ihvertfald det jeg har læst mig frem til.


  • #8   30. okt 2009 Hvis det er en forhandler der har den tilsalg, så har du jo 6 måneders brugtvogn garanti, så kan du få dækket eventuelle fejl i de 6 måneder.

  • #9   30. okt 2009 de køre fint, hold dig fra 1,6 gsi, de har altid fået tæsk, skift oilehætterne (oiletyve), så stopper de som regel med at bruge olie, og det er skam ik så dyrt at skifte, hvis du kender en der kan, ca 2 timer, så er den frisk igen,

Kommentér på:
Spørgsmål ang Toyota

Annonce