{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Rune S
Rune S
Tilmeldt:
22. maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Undervogn/ramme behandling ?? {{forumTopicSubject}}

Hey derude,, Jeg står og skal behandle rammen til bilen som er splittet ad, jeg ville gerne af økonomiske grunde MEGET gerne springe sandblæsning og maling hos en prof over, rammen er rimelig pæn og klar, men hvad kan jeg gøre??
Har lige set et bilprogram hvor der INTET var gjort ved rammen og den fik noget der lignede Textyl men tørredet op som sort maling så de kunne arb. videre uden at blive smurt ind.Hvad kan det have været ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn/ramme behandling ??
  • #1   3. nov 2009 få den galvaniseret.. det gjorde jeg ved min..

  • Rune S
    Rune S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. nov 2009 Det gad jeg også men jeg vil prøve at holde så 'low budget' som muligt, da jeg bla. også skal købe en bunke ting så økonomien siger at det skal helst være et gør det selv projekt !!
    Ved galvanisering skal den vel sandblæses inden og males bagefter,
    så er det en dyr omgang aligevel eller,,,???


  • #3   3. nov 2009 Hvad er det for en bil vi snakker om? Hvis det er en gade bil kan en af mulighederne være epoksy bundmaling til skibe. Den kan overmales med alm maling hvis man ønsker det. Er det noget 4x4 værk så er tekstyl nærmest et must uden på en go maling da det her ofte er et rigtig fysisk slid fra jord græs osv.

  • #4   3. nov 2009 min ramme blev sendt ned til et firma i ikast det klarede de det hele med rengøring og alt det inden de galvaniserede den...

    kan ikke huske hvad jeg ga for det den gang men du kan da prøve at kontakte dem for at få en pris...


Kommentér på:
Undervogn/ramme behandling ??

Annonce