{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.795 visninger | Oprettet:

Citater fra TV2's LPS her til aften (: {{forumTopicSubject}}

Har siddet og kigget klippet med LPS igennem, og udover det de læser højt i programmet, kan du se hvad folk ellers har skrevet til tv2, hvilket er lidt sjovt (;

(kan man dog ingen navne se, hvilket også er godt nok - men syntes sgu alligevel det er en skam folk stikker hinanden på den måde, vi er jo allesammen lige gode om streetrace.. celeb eller ej.)

F.eks:

Der blev læst op: "Ja det er noget jeg har oplevet selv op til flere gange her på striben på sjælland."

Ekstra: "Men det er ikke noget jeg vil stå ved rent offentligt da jeg ikke vil være med til at ødelægge mandens ry, omdømme og eventuelt hans fremtidige karriere"

---

"Jamen jeg ved ikke hvor meget der er at fortælle om det, udover at.."

Og der blev læst op: "Jeg både har set ham i hans sølvgrå supra (Ca 800 hk). Hans blå skyline (ca 800 hk) og hans nuværende Lamborghini (ca 750hk) på striben i kbh hvor han bestemt ikke kører med let fod på speederen.

"Jeg er harm og har ikke ret meget respekt tilbage for manden, en ting er at han kører på striben, men så skal han ikke komme med negative udtalelser omkring hurtig kørsel på offentlig vej."

-----

"Ja så det personligt , jeg snakkede også med ham skide flink fyr, men om det var en fredag eller en lørdag kan jeg ikke huske. men ja"

Og der blev læst op: "han kørte på striben glostrup ved fabriksparken mod en vw golf"

"5 r32 hgp. ja de kørte 2 omgange efter hvad jeg husker og fik røv af den vw:D så senere så man ham aldrig lige efter racet smiley han rådgivede også mange andre tunere af hvilket muligheder er dit og dat

men opmærksomheden på hans lambo var helt i top:D"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citater fra TV2's LPS her til aften (:
  • #1   6. nov 2009 hvor ligger klippet henne? Kan ikke findet det..

• #2   6. nov 2009 Kiesa er og bliver et fjols, længere er den ikke!

• #3   6. nov 2009 Ja hvor kan vi se det os der missede det ?!

• #4   6. nov 2009 Okay smiley Det kan ses på sputnik GRATIS for en gangsskyld smiley

http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/9903/

• #5   6. nov 2009 "Jeg har ikke gjort det siden år 2000"

Og så viser han ham adskillige klip med hans biler, men sjovt nok er det ikke ham der kører nogen af dem, selvom folk ser ham derude.

Jeg kender ikke Nicolas personligt, men jeg synes det er underligt at så mange uafhængige folk skulle lyve om, at han tit er på Striben eller andre steder og køre ulovligt ræs. Han er et fartgalt menneske som mange af os andre, forskellen er bare at når han træder ved siden af, så bliver det blæst op i medierne som vi ser det her, og det må han jo så tænke over i fremtiden. Jeg synes det er fint at han tilstår sine "gamle" sager, men at han nægter at have kørt ulovligt gaderæs siden år 2000 synes jeg er til grin, hvis det ikke passer.

• #6   6. nov 2009 Må sgu nok indrømme jeg har mistet respekten for ham efter det indslag. Han lyver jo for sindsygt, og giver andre skylden for hans ulovligheder. Så ved sgu ikke rigtig om jeg har noget imod folk har stukket ham.. Lige før han fortjener det.

• #7   6. nov 2009 Jeg har mistet ALT for den mand.

Men han gav mig sku en god griner.. da han sagde hvornår han sidst havde kørt ulovligt streetrace smiley haha

• #8   6. nov 2009 Det sgu sjovt som folk ændrer meninger herinde, hvis man ser fra oven.

Da tv2 begyndte at udspørge brugere herinde, var reaktionen at de skulle passe sig selv og alt muligt andet ude fra højre af..

Men.. det jeg ville fremhæve var egentlig at jeg syntes det er forkert at folk stikker hinanden på den måde, også selvom han er kendt. Hvad kiesa har gjort eller er, vil jeg ikke kommentere lige nu - men alle folk som kører eller kommer på striben er sgu en del af det, og derfor går man sgu ikk bag ryggen på hinanden.

• #9   6. nov 2009 [ Rasmus ] - Som jeg synes man kunne læse i de PB'er journalisten fik, så ser det mest ud som om, at det var folk der ikke tænkte sig om, og tænkte på hvilke konsekvenser det har for andre, at man udtaler sig til pressen om dem. Jeg synes ikke der var noget direkte stikkeri. Der er sikkert også et par stykker der har fortrudt, at de svarede på deres spørgsmål.

• #10   6. nov 2009 Han er jo ikke anderledes end alle de andre, han er bare kendt og derfor er det meget interesandt at netop han har gjort det, det ved han selv kan blive et stort problem for ham, og derfor prøver han at løbe fra det han har gjort i nyere tid, det bliver han ikke mere engel af, men i hans steder det måske nok det smarteste at gøre hvis han kan slipe afsted med det.

Det ville man nok også selv gøre i hans sted, når man har alt at tabe og intet at vinde ved at indrømme at han for nylig har kørt lamboen eller skylinen på striben.

Han er da bare i mine øjne blevet mere menneskelig end så mystisk som andre prøver at gøre ham til, man er sjældent mere engel end slyngel bare fordi man er kendt elelr noget ved musikken :o)

• #11   6. nov 2009 jeg synes det er helt reelt at en mand med fart på hjernen tager på striben og blæser svinet af.
    jeg synes også at ham magnussen er en idiot med sit "min søn kommer ikke på striben" - det er noget fis! hvis hans søn vil opleve/udføre noget streetrace så synes jeg det er helt iorden.

• #12   6. nov 2009 Tag det for det , det er, nemlig sensations-journalistik. Kender ikke Kiesa, men hvorfor skal folk være bedre og lægge bånd på sig selv og sine lyster/interesser bare fordi man er en kendt person. At han nægter at have kørt , er vel ikke andet end en naturlig reaktion. Men om det er løgn eller ej, så viser det da lidt nosser at han trods alt stiller op foran kameraet. Tv2 og de kloge betjente og og den gamle garde i DASU, skulle i stedet for at udhule og gøre Streetrace til et kæmpe problem. Være med til at finde en holdbar løsning, så det kan komme til at foregå under mere sikre forhold, har selv brugt meget tid og energi med møder med komunale myndigheder, politi og DASU. Men det er og bliver en meget langsommelig proses, hvor man gang på gang løber panden mod muren, fordi der i bund og grund, mangler vilje til at komme videre med noget konstruktivt. "desværre" Og de par lovlige arangementer der bliver afholdt rundt om i Dk. forslår som en skrædder i helvede, men trods alt bedre end ingen.....

• #13   6. nov 2009 sys det er fair nok han lyver om det.. hvis andre var blevet spurgt af medierne eller politiet om de ikke lige har kørt et race mm så ville de færreste sku indrømme det hvis det kunne få konsekvenser for dem

• #14   6. nov 2009 Dannie M; Ja, netop sensations journalistik i samme kategori som Se & Hørs skriblerier, totalt utroværdigt.

Og så mangler TV2 vilje til at gribe i egen barm.

Da de lavede det LPS program om ridesporten og mishandling, glemte de at deres egen lille dansedarling Tina Lund har lavet slemmere ting end de ryttere de hang ud i programmet.

Men Tina er jo en af deres egne, så hende skal de da endelig ikke hænge ud.

• #15   6. nov 2009 og glemte helt at dokumentationen for min påstand om Tina ligger i DR1 's arkiv og på Ridehesten.com's billedside.
    samt hos Epona.tv, hvor det anvendte filmmatriale til det pågældende LPS program kom fra.

• #16   6. nov 2009 nu skal i jo så lige tænke på at han har en del mere på spil ved at indrømme de ting der end hr og fru danmark. det er forkert det han har gjort men jeg kan sku godt forstå han ikk vil ud med det efter år 2000. han kan risikere alt hvis han står og indrømmer at han har kørt ulovligt i 2007.

• #17   6. nov 2009 Han skal da bare have lov til at sidde jobløs derhjemme og pudse sin lambo! Der er ligeså meget stjernestatus over ham som dem der kører folkerace og så leger han mascha vang oven i købet! smiley

P.t er han da mest kendt for at være kommentator for f1 på tv3....

Tingene gik galt da han stod i tv-programmet danmarks værste billist og snakkede om hvor ihhh og åååååhhhh så farligt det var at køre for stærkt.....

• #18   6. nov 2009 Lige meget hvad er der da ingen der skal sige "jeg har set ham køre race", det er sq da at stikke folk.
    hvad hvis det havde været en af jer der stod til at miste sit drømme job, så havde i sq også løjet om det. og det med skylinen (jeg ved det ikke), men han havde jo ikke bilen på det tidspunkt.

• #19   6. nov 2009 FUCK da jer alle man hvordan er det i behandler andre inden for vores egen lile "sportsgren" fuck dog af i hyklere i er jo ikke en skid bedre end ham han er bare præcis som os andre FUCKING HIPPOCRATS

• #20   6. nov 2009 "Mistede respekten for ham"... Svanse
    9 ud af 10 brugere herinde har været på striben. Og 9 ud af 10 af dem vil lyve, hvis de var blevet spurgt om de gjorde det på landsdækkende TV. Alt andet er at skyde sig selv for panden

• #21   6. nov 2009 enig mitsu til salg, det er lige så godt som at kende sig selv skyldig for åben skærm, at miste respekt for ham på grund af det siger vist mere om jer end om ham...

• #22   6. nov 2009 Jens K og 350 hk mitsu:

Helt enig!

• #23   6. nov 2009 smiley Mistede respekten ? ajj hallo stop lige en halv

Hvis i selv var "kendte" og i fik smidt det op i hovede.. selvom vi alle ved det han sagde var løgn. så ville man sq benægte det :D!

Husk nu os drenges gyldne citat" Benægt benægt benægt" smiley

• #24   6. nov 2009 Man har vel svært ved at måle sin respekt for andre, man dels ikke kender og dels fordi 9 ud af 10 normale mennesker ville reagere akurat på samme måde som Kiesa, man har sgu da en vis potion naturlig fornuft , der gør at man selvfølgelig beskytter sig selv og andre der betyder noget for en. Så hvis man vil lade sin vrede gå ud over nogen, så syntes jeg det var på sin plads at gøre det i en tråd om den læsbende tyksak af en journalist Jacob Hammerholt , der udmærket ved hvad og hvordan man sætter en stor diskution i gang, men som desværre ud over ham selv, der får en julebonus, så kun har negative følger for Kiesa og Streetrace i al almindelighed....

• #25   7. nov 2009 MISTET RESPEKTEN

Hva fanden ville i selv have sagt for åben skærm.
    Det er da kun fordi han er kendt at det er så sjovt at forfølge ham.
    Det er kun SVENSKERNE som har fattet budskabet og bygget en
    fin bane i Malmö. Hvis man gjorde det samme i Danmark var problemerne
    med gaderace nok ikke så store.

• #26   13. nov 2009 Slap dog af....
    Der er virkelig nogen her på BG der går i for små sko...
    Hvordan ville i reagere, hvis i blir konfronteret med de "fejl" i med sikkerhed også har begået...
    Spørg Bjarne Riis smiley

Det er jo medie....
    Hvad med ham som hver weekend vælter rundt på striben, i en udbrændt gammel opel eller lign. og køre som en åndsvag og ender med at køre en person ned.... Ham bliver der ikke kigget skævt til.
    vågn op...
    Og brug jeres energi på at få ordnede forhold til netop sådan nogle løb.

Kommentér på:
Citater fra TV2's LPS her til aften (:

Annonce