Citater fra TV2's LPS her til aften (: {{forumTopicSubject}}
Har siddet og kigget klippet med LPS igennem, og udover det de læser højt i programmet, kan du se hvad folk ellers har skrevet til tv2, hvilket er lidt sjovt (;
(kan man dog ingen navne se, hvilket også er godt nok - men syntes sgu alligevel det er en skam folk stikker hinanden på den måde, vi er jo allesammen lige gode om streetrace.. celeb eller ej.)
F.eks:
Der blev læst op: "Ja det er noget jeg har oplevet selv op til flere gange her på striben på sjælland."
Ekstra: "Men det er ikke noget jeg vil stå ved rent offentligt da jeg ikke vil være med til at ødelægge mandens ry, omdømme og eventuelt hans fremtidige karriere"
---
"Jamen jeg ved ikke hvor meget der er at fortælle om det, udover at.."
Og der blev læst op: "Jeg både har set ham i hans sølvgrå supra (Ca 800 hk). Hans blå skyline (ca 800 hk) og hans nuværende Lamborghini (ca 750hk) på striben i kbh hvor han bestemt ikke kører med let fod på speederen.
"Jeg er harm og har ikke ret meget respekt tilbage for manden, en ting er at han kører på striben, men så skal han ikke komme med negative udtalelser omkring hurtig kørsel på offentlig vej."
-----
"Ja så det personligt , jeg snakkede også med ham skide flink fyr, men om det var en fredag eller en lørdag kan jeg ikke huske. men ja"
Og der blev læst op: "han kørte på striben glostrup ved fabriksparken mod en vw golf"
"5 r32 hgp. ja de kørte 2 omgange efter hvad jeg husker og fik røv af den vw:D så senere så man ham aldrig lige efter racet han rådgivede også mange andre tunere af hvilket muligheder er dit og dat
men opmærksomheden på hans lambo var helt i top:D"
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 280
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 12 Emner: 48 Svar: 643
dec 2006
Følger: 107 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 156 Svar: 1.031
dec 2006
http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/9903/
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
Og så viser han ham adskillige klip med hans biler, men sjovt nok er det ikke ham der kører nogen af dem, selvom folk ser ham derude.
Jeg kender ikke Nicolas personligt, men jeg synes det er underligt at så mange uafhængige folk skulle lyve om, at han tit er på Striben eller andre steder og køre ulovligt ræs. Han er et fartgalt menneske som mange af os andre, forskellen er bare at når han træder ved siden af, så bliver det blæst op i medierne som vi ser det her, og det må han jo så tænke over i fremtiden. Jeg synes det er fint at han tilstår sine "gamle" sager, men at han nægter at have kørt ulovligt gaderæs siden år 2000 synes jeg er til grin, hvis det ikke passer.
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 251 Biler: 1 Svar: 1.941
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 3.263
Men han gav mig sku en god griner.. da han sagde hvornår han sidst havde kørt ulovligt streetrace haha
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 394
Da tv2 begyndte at udspørge brugere herinde, var reaktionen at de skulle passe sig selv og alt muligt andet ude fra højre af..
Men.. det jeg ville fremhæve var egentlig at jeg syntes det er forkert at folk stikker hinanden på den måde, også selvom han er kendt. Hvad kiesa har gjort eller er, vil jeg ikke kommentere lige nu - men alle folk som kører eller kommer på striben er sgu en del af det, og derfor går man sgu ikk bag ryggen på hinanden.
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Det ville man nok også selv gøre i hans sted, når man har alt at tabe og intet at vinde ved at indrømme at han for nylig har kørt lamboen eller skylinen på striben.
Han er da bare i mine øjne blevet mere menneskelig end så mystisk som andre prøver at gøre ham til, man er sjældent mere engel end slyngel bare fordi man er kendt elelr noget ved musikken :o)
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 748
jeg synes også at ham magnussen er en idiot med sit "min søn kommer ikke på striben" - det er noget fis! hvis hans søn vil opleve/udføre noget streetrace så synes jeg det er helt iorden.
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.605
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.928
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 117 Biler: 12 Emner: 20 Svar: 799
Og så mangler TV2 vilje til at gribe i egen barm.
Da de lavede det LPS program om ridesporten og mishandling, glemte de at deres egen lille dansedarling Tina Lund har lavet slemmere ting end de ryttere de hang ud i programmet.
Men Tina er jo en af deres egne, så hende skal de da endelig ikke hænge ud.
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 117 Biler: 12 Emner: 20 Svar: 799
samt hos Epona.tv, hvor det anvendte filmmatriale til det pågældende LPS program kom fra.
jul 2006
Følger: 41 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 73 Svar: 275
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 522
P.t er han da mest kendt for at være kommentator for f1 på tv3....
Tingene gik galt da han stod i tv-programmet danmarks værste billist og snakkede om hvor ihhh og åååååhhhh så farligt det var at køre for stærkt.....
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 44 Svar: 125
hvad hvis det havde været en af jer der stod til at miste sit drømme job, så havde i sq også løjet om det. og det med skylinen (jeg ved det ikke), men han havde jo ikke bilen på det tidspunkt.
jan 2007
Følger: 77 Følgere: 74 Biler: 11 Emner: 69 Svar: 512
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 46 Biler: 14 Emner: 144 Svar: 7.997
9 ud af 10 brugere herinde har været på striben. Og 9 ud af 10 af dem vil lyve, hvis de var blevet spurgt om de gjorde det på landsdækkende TV. Alt andet er at skyde sig selv for panden
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 367
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 994
Helt enig!
dec 2006
Hvis i selv var "kendte" og i fik smidt det op i hovede.. selvom vi alle ved det han sagde var løgn. så ville man sq benægte det :D!
Husk nu os drenges gyldne citat" Benægt benægt benægt"
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.605
jul 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 19
Hva fanden ville i selv have sagt for åben skærm.
Det er da kun fordi han er kendt at det er så sjovt at forfølge ham.
Det er kun SVENSKERNE som har fattet budskabet og bygget en
fin bane i Malmö. Hvis man gjorde det samme i Danmark var problemerne
med gaderace nok ikke så store.
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 1 Svar: 1
Der er virkelig nogen her på BG der går i for små sko...
Hvordan ville i reagere, hvis i blir konfronteret med de "fejl" i med sikkerhed også har begået...
Spørg Bjarne Riis
Det er jo medie....
Hvad med ham som hver weekend vælter rundt på striben, i en udbrændt gammel opel eller lign. og køre som en åndsvag og ender med at køre en person ned.... Ham bliver der ikke kigget skævt til.
vågn op...
Og brug jeres energi på at få ordnede forhold til netop sådan nogle løb.
Citater fra TV2's LPS her til aften (: