{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.591 visninger | Oprettet:

Tyskere dumper tyske biler... {{forumTopicSubject}}

De tyske bilmærker imponerer ikke de tyske bilister, viser en ny stor undersøgelse fra bilistorganisationen ADAC. ADAC har fået 42.700 medlemmer til at svare på spørgsmål om, hvor tilfredse de er med deres bilmærke og model, når det gælder pålidelighed, kvalitet og køreegenskaber. Og dommen er et nederlag til den tyske bilindustri, for medlemmerne vurderer mærker som Subaru, Lexus og Jaguar som de bedste fulgt af Honda og overraskelsen Dacia. På en ottendeplads ligger det første tyske bilmærke, nemlig Porsche.

jp.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyskere dumper tyske biler...
  • #1   6. nov 2009 Så længe resten af verden er imponeret af dem gør det jo ikke så meget smiley

• #2   6. nov 2009 Det er jo også fordi de ikke betaler en skid for bilerne. Hvis de fik lov til at betale det dobbelte for deres Audi, som vi gør i Danmark, så vil de nok have et andet forhold til den. De skal sgu ikke brokke sig på bilfronten.

• #3   6. nov 2009 Tyske biler er jo underlagt markedskræfterne, hvor den billigste produktionsform giver den størte avance. Derfor er tyske biler spækket med kinesisk jammer-elektronik og masseproduceret mekanik lige som feks. PSA, Fiat & Renault.

Valget af bilmærke er en religion - hold fingrene fra min Gud smiley

• #4   6. nov 2009 Andre bilmærker er jo tilsvarende billigere i tyskland, så jeg tvivler på, at det er prisen, der afgører tyskernes valg. Tro det eller ej, men tyskerne er født med en hjerne, der til forveksling ligner danskernes smiley

• #5   6. nov 2009 de nye biler leverer ikk varen i forhold til feks japanske biler....det ry som de ældre tyske biler har, er ikk videreført til de nye.....de nye biler er alle en gang plastic....og alt for meget upålideligt udstyr.......denne undersøgelse burde ikk komme bag på nogen

• #6   6. nov 2009 Japanske biler er heller ikke belevet bedre hen over de sidste år.

Det stoppede da de gik fra at blive lavet i Japan.

• #7   6. nov 2009 ..::Polo doktoren::.. .
    hørt

• #8   7. nov 2009 ..::Polo doktoren::.. .
    Du har SÅ meget ret.. smiley - desværre

• #9   7. nov 2009 Ich bin du bist: Pas lige på blodtrykket. Jeg har bare en teori om, at tyskerne har et mere løst forhold til biler, end os danskere der betaler en formue for vores biler, og beholder dem i længere tid.

• #10   7. nov 2009 ..::Polo doktoren::.. .
    Kan kun give dig ret i det du siger der. men omvendt, så tror jeg at vi havde haft et problem, hvis vi sendte alle vores penge ned til japan, for så havde vi tilsidst undergravet os selv.

Men stadig, Toyota var bare noget andet da det udelukkende blev produceret i Japan ved Toyota City

• #11   7. nov 2009 Ich Bin: Altså, nu tager jeg meget ud til bilforhandlere og prøvekører biler når jeg ikke lige har noget at give migt til:D

Og langt hen af vejen er Japanske biler langt mindre komfortable end tyske. Jeg ved godt at tyske biler var længere foran for 10-20 år siden end de er nu, men hvis du tager ud og prøvekører en helt ny Honda Accord til 550.000 for eksempel. Så både larmer den mere og er langt mindre komfortabel end en ny Audi i samme prisklasse, ja, eller når vi er i gang, så faktisk mere end min gamle Audi a6, og det er ikke bare tomme ord.

Nu ved jeg godt at du snakker kvalitet, men kvalitet, men kvalitet er vel mere end holbarhed, hvilket tyskerne nu ikke er direkte dårlige til at lave.:P

Kommentér på:
Tyskere dumper tyske biler...

Annonce