{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hjælp søges mandag i odense/søndersø {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har fundet en bil jeg gerne vil ud at kigge på, det drejer sig om en VW Passat STC fra 1991, så det er ved at være en ældre sag. Selve bilen er falmet en del så prisen er nok også sat meget efter dette. De siger selv undervognen er iorden og der ikke skulle være noget med selve bilen.

Der er for 1½ år skiftet topstykke, remme, tændrør samt termostat.

Bilen står til 10500 og levering på 2500, der er eet år til syn, kan dog godt få den nysynet mod lidt merpris. Jeg spurgte ham før det om der skulle laves noget før den kunne nysynes, men det sagde han nej til.

Udover det kunne jeg så få fuld undervognsbehandling med til en merpris af 2000, hvilket ikke virker så dyrt.

Dog er problemet at jeg ikke ved så meget om lige vw, eller generelt om biler, så føler jeg får brug for en hjælpende hånd til at se på den.

Det skal være mandag inden 16 i søndersø, dog kommer jeg selv fra odense, hvilket også foretrækkes at den person der kan hjælpe mig gør.

Pris kan der altid snakkes om, spørg endelig løs ellers, så skal jeg svare med så meget jeg ved. Håber på der findes en vennelig sjæl der har lyst til at hjælpe mig i den store jungle smiley

//Per

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges mandag i odense/søndersø
Kommentér på:
Hjælp søges mandag i odense/søndersø

Annonce