{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.951 visninger | Oprettet:

Hakker når den sættes i bakgear :S {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har et lille problem med min polo. Hvis jeg sætter mig ud i den om morgenen eller for den sags skyld på hvilket som helst tidspunkt af dagen, starter den og sætter i bakgear giver det et ordenligt "hak" som om at koblingen ikke er trykket ordenligt ind. Men hvis jeg trykker koblingen ind, sætter i 1., og så i bakgear, så er der ingenting :S Jeg oplever ikke nogle problemer med koblingen overhovedet, så forstår det ikke rigtigt. Og koblingskablet blev skiftet lige inden jeg fik den for omkring 4-5 måneder siden.. Hvad kan der være galt, og er det noget alvorligt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hakker når den sættes i bakgear :S
  • #2   18. nov 2009 Koblingen er bare blevet lidt slidt. Stram koblingskablet lidt op.

• #3   18. nov 2009 Det kan nemt være syncromessen mellem bak og 1. der er røget.

Min laver det samme nummer - jeg kan heller ikke bakke ( langsomt ) og sætte den i 1. - det kan man normalt da gearene er syncroniserede.

• #4   18. nov 2009 Der er stadigvæk garanti på den fra jeg købte den, er det noget forhandleren skal lave så?

• #5   18. nov 2009 Som udgangspunkt ja, nu har jeg været for doven til at gå ind og kikke på din profil, for du kunne lige så godt lige have skrevet årgangen ned her jo, men hvis bilen er en ældre sag, er det MEGET normalt, ALLE biler gør det, nogle altid, andre i perioder, og nu ved du det, altså skal du sætte den i frigear og slippekoblingen og så træde koblingen ned og så sætte den i bakgear, eller som du selv er inde på, i første med den og så i bak, lastbiler har forøvrigt det samme... Specielt når de har rullet nogle km, så du skal ikek være nervøs...

Kommentér på:
Hakker når den sættes i bakgear :S

Annonce