{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

nissan 200 sx {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Går med tankerne om at købe en nissan 200 sx s13. Men kan ikke finde ud af om jeg skal købe den med eller uden afgift, Er der nogen der ca. ved hvad afgiften ligger på dem ? en uden skørter eller noget gejl, bare en std. ? Hvis nogen har nogle gode sider hvor de kan købes må de gerne linkes smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nissan 200 sx
  • #1   21. nov 2009 Min afgift var på 39400kr.
    1993 årgang og 174000km på bagen.

Altså det billigste ville være at finde en du godt kunne lide som var færdig stylet og tunet.

Jeg har selv ofret mange penge på min. Og ved godt jeg kommer til at tabe minimum 30000 ved salg på den smiley Men sådan er det jo.

• #2   21. nov 2009 Men hvis du selv tænker at bygge, så findes der jo nogen tilsalg her på siden med Afgift.

Ligemeget hvad, så taber man på salg af sådan en bil pt, hvis man selv har ofret penge på den.

• #3   21. nov 2009 Rene m
    Hvis man laver det selv, ved man bare at det er i orden nemlig smiley Men kunne godt tænke mig den s13 model ligesom din og så med en s15 front på, det er alt for sprødt smiley

• #4   21. nov 2009 Man ved ihverfald hvordan det er lavet, det er ikke ens betydning at det er iorden smiley Hvis man ikke magter at skruge bil.

Er selv mekaniker, så bilen burde være lavet som den nu skulle være smiley

Men det kommer jo også an på om man har et sted at lave de ombygninger, pengene, værktøjet, tiden og EVNEN.

Det har taget mig cirka 1år, selvom det nok godt kunne kortet lidt af.
    Havde jeg ikke en lift, havde jeg ikke gået igang med dette projekt.
    Uden svejser, Gas og ilt, luftværktøj osv, kunne det heller ikke lade sig gøre.
    De mange aftener hvor der er blevet arbejdet til midnat, hvor man skulle på arbejde dagen efter kl7 smiley

Men jeg har lært en del ved dette projekt.
    Gør det ordenligt, når man nu alligevel er igang.

Troede i starten at jeg kunne nøjes med at renovere bunden på min motor. Men et par tusinde km efter, begyndte der at komme olieforbrug. Så skulle den ud igen, og så fik den komplet renovering. Det kostede også en del, men så er det også iorden.

Der er mange ting der skal tages højde for inden der gåes igang med sådan et projekt. Hvis man kører træt i det midt i projektet, er der en masse spildt tid og ikke mindst pengene smiley

• #5   21. nov 2009 Kasper.. ja de er alt for sprøde... lur min..... : )

• #6   21. nov 2009 Hvad med en s14 på plader og det hele, færdig gejlet smiley

Kommentér på:
nissan 200 sx

Annonce