{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftageligt træk....regler...?
  • #2   27. nov 2009 ^^

• #3   27. nov 2009 Forresten så må trækket slettet ikke kunne tages af på bilerne i Jylland! Siden det er aftageligt så må du ha købt bilen på Sjælland..

• #4   27. nov 2009 Kasper O.
    Det er ikke engang løwn.
    Har aft. træk på min, men har kun haft det af for at rense stikket. kunne ikke komme ordentlig til pga. det.

• #5   27. nov 2009 Kasper O: Haha...dog ikke...den har været i jylland i laaaang tid...så måske trækket har følt sig helt jysk og derved selv har interegreret sig med bilen...så det aldrig kan pilles af igen:-p

• #6   27. nov 2009 hvis trækket dækker for enten nummerplade eller tågelygte skal det tages af når der ikke er noget hægtet på.
    Men for dælen hvor er der mange her i jylland der ikke afmonterer det.

• #7   27. nov 2009 hvis du ikke kan få det af så er der kun den trælse vej. Få fjernet alt det skidt du kan og giv det en masse wd40 eller caramba. Så kan du være heldig det bliver løsnet. Ellers kan det være nødvendigt med lidt bank med en hammer.

• #8   27. nov 2009 Dennis: Takker...vil jeg da lige prøve...skal nemlig ikke bruge det før til næste år engang når der står havearbejde på programmet...og idéen med et aftageligt træk er vel at det er aftageligt;-)

• #9   27. nov 2009 boble: kasper O kom med en joke om jyder og jydekrog.

• #11   27. nov 2009 mit træk var en gang aftageligt... smiley

har prøvet at varme det op og så en hammer...

har os prøvet et luft værktøj der virker lidt som en dorn/hammer.. virkede heller ikk...

så skruede jeg squ bar lortet af istedet... smiley

• #12   27. nov 2009 Selvfølgelig sætter et træk sig fast, når det sidder på i længere tid ad gangen.

Mit er altid afmonteret, når det ikke bruges. Det dækker også for lidt af nummerpladen, når det er monteret.

Det er ikke kun i Jylland, at folk ikke tager trækket af, selvom det dækker nummerplade eller tågelygte. Jeg bor på Lolland, og det sker på Lolland, Falster og også Sjælland.

Og det gælder rigtig mange bilmodeller. Suzuki Wagon R er nok den værste, da trækket på den er enormt langt og dækker hele nummerpladens højde.

Kommentér på:
Aftageligt træk....regler...?

Annonce