{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.032 visninger | Oprettet:

Afgift van til personbil {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Det ser ud til at en bilforhandler tager røven på min kæreste, så jeg skal have fundet ud af om det kan betale sig at få min Leon på hvideplader.

Jeg har kigget på skat.dk men synes ikk rigtig beregningen giver mening.

Nogen der kan hjælpe med at finde ud af ca. hvor meget afgiften er på???

NB.: den er fra 07 og har gået 30.000km

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift van til personbil
  • #1   28. nov 2009 Læste i et andet indlæg at det er 50% af afgiften på hvide plader.

• #2   28. nov 2009 du sparer nogle %er ved at den er dansk i forvejen.... kender en der næsten lige har været møllen igennem bare en gule plade bil til bus og der var en vis % han fik i rabat grundet den var dansk allerede

• #3   28. nov 2009 Ronnie T: Vil du ikk uddybe lidt mere?

Morten M: Super, jeg er fan af rabat! smiley

• #4   28. nov 2009 du skal betale afgiften som hvis det var en import bil der skulle på hvide skilte, dog fratrukket den afgift som er blevet betalt da den blev sat på gule i sin tid, dog fratrukket en vis %del pr år den har været indregistreret.

Jeg ville skifte farve på min skilte på min gamle BMW, og havde regnet mig frem til ca 30-40k, men da SKAT var færdige med beregningerne sagde computeren 60k... så jeg solgte skidtet i stedet for. Tror helt sikkert ikke det kan betale sig, og slet ikke i øjeblikket da der er virkelig mange desperate bilejere der SKAL af med deres biler

• #5   28. nov 2009 "Det ser ud til at en bilforhandler tager røven på min kæreste" ??

Har hun da købt en bil uden at opdage at det var en van???

• #6   28. nov 2009 Jakob L: hehe, nej nej, Leon'en er min. Hendes er på værksted for 4. gang med en fejl som de ikke kan finde ud af hvor stammer fra. Det er sgu flot at man troligt kører hen til en autoriseret forhandler og værksted som så bruger uanede timer på at finde ud hvad fejlen er... og stadig ikk har fundet ud af det. Hvem betaler? Jep... Så ryger pointen sgu i at det er et autoriseret værksted...

• #7   28. nov 2009 Okay, så der er ingen der har et bud på hvad det vil koste???

• #8   28. nov 2009 krumme, hun betaler vel ikke for det hvis de ikke laver noget?..

- havde en bankelyd i min motor, og opel kunne heller ikke finde fejlen, så de krævede ingen penge, ville jeg da også blive pænt trist over :s

• #9   28. nov 2009 martin B: Jo, de rensede stelforbindelsen til sidst, og hævdede at det var løsningen. Det holdt også i omkring 9 mdr. og nu er problemet så vendt tilbage. Så hun har betalt for "rensningen", mange timers "fejl-finding" og div. materialer. Og nu mener de jo så at der er noget helt andet galt... som selvfølgelig også er møg dyrt.

Kommentér på:
Afgift van til personbil

Annonce