{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Ny bil... HJÆÆÆÆÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Vi har lige fået en lille sød datter, og skal derfor skifte personvognen ud til en stationcar, og her kommer problemet!!!

Vi er idag snakket med en forhandler som har en mondeo 2.0 tdci ghia til salg... se den her: http://www.bjauto.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=554200107

Efter jeg snakkede med ham, vil han for vores egen mondeo 1.8i expressive fra 1997, gerne give 45.000 selv om den har en ødelagt bagskærm (skal skiftes), står lige foran sit 255.000 km serviceeftersyn og skal synes om 1 måned.

Med i handlen vil han undervognsbehandle Ghia'en, give os vinterdæk, sælge den uden leveringsomkostinger og gratis indregistrering. Samtidig vil han sætte en ny bagbeklædning i bagsmækken, da den der sidder der nu er MEGET ridset.

Umiddelbart lyder det hele jo fair nok... MEN, bilen er ikke dansk. Han henter alle sine biler i Tyskland, og lige præcis denne her er hentet i Køln. Hvordan ser det ud rent garantimæssigt overfor Ford Danmark, når man køber en importeret bil. Skal man overhovedet købe en importeret bil, eller kan man brænde fingrene på den??? Hvordan med tætningen i dørene på en 2001 model... er det ikke dem der ruster??
Nogen der kender BJ Auto Aps i Silkeborg... er han ok???

Alle jeres guldkorn, svar og råd vil gøre underværker hos mig, da jeg snart skal give forhandleren besked

Nogen der har erfaringer med en mondeo af samme type???

Det var mange spørgsmål, men svar endelig på alle dem i kan


På forhånd mange tak

Tommy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil... HJÆÆÆÆÆLP!!!!!
Kommentér på:
Ny bil... HJÆÆÆÆÆLP!!!!!

Annonce