{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Køb af tysk 200sx {{forumTopicSubject}}

Har fundet en yderst velholdt 200sx fra 92 i tyskerland, den koster 3100Euro, den har kørt 78.000km.

Er næsten på vej....

Men nu har jeg fundet en også fra 92 i samme farve, den koster kun 700Euro, har kørt 115.000km. Men den har en motorskade... Dette koster selvfølgelig penge men trækker også ned i afgift.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af tysk 200sx
  • #1   9. sep 2005 ville hellere give lidt mere og så få en bil der virkede
    mvh sune

• #2   9. sep 2005 Jeg tror ikke du sparer noget i afgift ved at hente en med defekt motor, for du bliver nød til at lave den før den kan gå gennem syn.

• #3   9. sep 2005 Pas på tyskerne...de spoler km tilbage som bare fa**en

• #4   9. sep 2005 Hold dig fra biler uden komplet servicebog, og ALLE papirer skal være der. De fusker værre end en hest kan rende hurtigt. Og ja, bilen skal være synsklar for du kan få den på danske plader, så det med afgiften holder ikke.

• #5   9. sep 2005 Jo man sparer på afgiften ved en med defekt motor! Fordi den bliver jo vurderet i stand og til en pris som en dansk forhandler skal kunne sælge den for uden afgift. En sælger i Danmark vil ikke kunne sælge en sådan bil for særlig meget.... Så kan han få den lavet og så det reperationen koster trækkes fra i afgift hvis du kan dokumentere at en sådan en reperation har fundet sted, eller du har et tilbud fra en forhandler på hvad det vil koste at få det lavet.

• #6   9. sep 2005 Det skal lige siges at hvis en tysker bliver busted i at ha skruet på kilometerne, ryger de direkte i spjældet i 6 måneder, det er i hvert fald det sidste jeg har hørt....
    men en servicebog har aldrig skadet nogen smiley

Vær forsigtig ligemeget hvad... og hold dig væk fra Hamburg, Köln, Kiel osv. jo længere syd, jo bedre!

Kommentér på:
Køb af tysk 200sx

Annonce