2.357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK

For at gøre en lang historie kort,
har byttet min golf 4 med en bruger herinde fra,jeg var 110% ørlig om golfen o de par småfejl den havde,gav endda en skilling til at få lavet fejlene for,anden part lovede samtidig at også være ærlig om tingene,da jeg ikke havde mulighed for at tjekke bilen ordenligt igennem der hvor vi skulle mødes,hans bil skulle have nye bremseklodser og tændrør,i og for sig små ting...
mødes med manden i århus ved færgen,(har endda betalt noget af hans billet) kigger lige hurtig bilen over og bytter så med manden,da jeg jo stoler på at han har været ærlig,samt at jeg har travlt... sætter mig så ind i audien jeg har fået i bytte,og opdager så som det første,at gearskiftet er som en pind i en lort,samt at klima konsollen er fuldstændig smadret og at der er hul i læderet på førersædet,skidt det er jo en 13 år gammel bil,første rigtige ubehagelige overraskelse,kommer da jeg starter motoren,pisset går helt klart kun på 3 cylindrer,ingen tvivl om at der er noget helt galt,samt er samtlige pakninger ved manifold og turbo pis utæt,kører så ud fra havnen i århus og finder ud af at blæseren i kabinen kun fungere periode vis,knap så fedt 200 km hjemmefra og i pisregnvejr,samt at bilen trækker til venstre ved bremsning(1 stk styrekugle og 2 bærerarme defekte) og giver underlige klonk lyde ved acceleration,og at motoren overhovedet ikke har turbo tryk eller træk for 5 pottet pis,samt at bilen generelt bare ligener pis ind og udvendig...
kommer så heldigvis hjem og smider bilen i værkstedet(godt arrig) næste dag åbner vi motoren op og finder ud af,at den har brændt 2 ventiler,samt har smadret turboen,at der ingen olietryk er på den og at bilen har kørt alt for magert i Lang tid,så resultatet bare på at få motor til at spille igen,render op i over 10000 kr i stumper alene,dertil kommer tiden med at lave det,derudover små 3000 kr i div dele og det er endda uden stumperne til klimaen...
så det er absolut sidste gang jeg stoler på nogen som helst herinde fra!!!!!
tag ved lærer af min lærerstreg og stol på ingen!!!!!!!
så fra at skulle skifte 4 tændrør og lave en gang bremser,er det blevet til en mere eller mindre helrenovering af bilen,i så stort et omfang at jeg har afmeldt den og stillet den ind i et hjørne indtil at jeg får tid til det
og oven i hatten lovede klaphatten at omregge dagen efter,det sket heller ikke og det er snart 14 dage siden,så smuttede lige omkring motorkontoret idag og tvangsafmeldte min gl golf 4!

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK
  • #1   11. dec 2009 Ja, sådan er mange folk desværre når der er penge indblandet. Føler sgu med dig.

• #2   11. dec 2009 af skade bliver man sjældent rig.

i bagklogskabets lys så burde du nok have taget en prøvetur i bilen, jeg har ALDRIG købt en bil uden en prøve tur og emd sådan en så havde det vist også stået klart for dig at du ikke skulle røre den bil med en ildtang.

men se lyst på det, nu har du mulighed for at lave dig en fed motor, du har jo ingen finanskrise så det er da fedt for dig smiley

• #3   11. dec 2009 hvad bil ahr du så fået i bytte nu? en A3 eller A4 eller?

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 179
    #4   11. dec 2009 folk er lige glad nu om dage ,det tænker kun på sig selv

• #5   11. dec 2009 link til brugeren?

så ved man da man ikke skal handle med vedkommende smiley

• #6   11. dec 2009 jamen planen var nu hele tiden at bygge ny motor til den,men det var nu kæresten som skulle have haft den at køre i,men nu må desværre vente indtil jeg engang får tid til at renovere bilen,sgu træls....folk er satme ikke til at stole på længere.....

• #7   11. dec 2009 Stop da med at pive, det er jo din egen skyld??
    Du kunne da have startet den, og kørt en tur i den inden? Så havde du fundet nogle af fejlene..

Men som du selv skriver, INGEN FINANSKRISE HER!!!!!!!! .???

Så op med drengen og kom igang smiley

Ellers ærgeligt at nogle skal splitte det af for andre smiley

• #8   11. dec 2009 har fået en a4 1,8 t i bytte

• #9   11. dec 2009 piver overhovedet ikke,er bare fucking arrig over folks uærlighed

• #10   11. dec 2009 det er sq da helt utrolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!t at folk kan behandle andre på den måde!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#11   11. dec 2009 hahaha nej hvad har du ellers troet ,der findes ikke mange ærlig mennesker ,især her BG det er drenge med støre drømme

• #13   11. dec 2009 forestil dig at det var en 20årig knægt som havde købt denne bil i troen på at den var ok,og som evt inet kunne lave selv,bare motor alene havde jo rendt op i over 25000 kr at få lavet osv osv,jeg burde jo så vide bedre,men det er der jo andre der ikke gør

• #14   11. dec 2009 Forstår godt at du er træt af det...... Og ja, folk burde bare være ærlige....

MEN......Man bytter sgu da ik bil uden at have motoren igang, prøvet en tur og kigget den visuelt igennem....

Den er du altså lidt selv skyld i.....

Kan du ik få fat i fyren, og true ham med en død måge??

• #15   11. dec 2009 gider sgu virkelig ikke at lade handlen gå tilbage,der bliver der ikke andet end bøvl og udgifter ud af,samt at jeg så bliver låst fast i x antal mdr indtil sagen er afgjort og risikere at få min fine gl tilbage i samme stand som audien er i...

• #16   11. dec 2009 Kan godt forstå du er pisse ærgelig over handlen ingen tvivl om det, og holder da helt sikkert med dig i denne sag.

men hvis du nu havde taget en prøvetur i den havde du sparret dig for bøvlet.
    man skal altid prøvekøre sine ting!!!

du må ikke tvangsafmelde nr plade før der er gået 3 uger. ifølge lovgivningen har man 3 uger til omreg og du må først tvangsafmelde den der.

træls start på en weekend

• #17   11. dec 2009 gutten bor 450 km fra mig hvad skulle jeg få ud af at true,udover en politisag på halsen... næh har afmeldt golfen og kan jo så bare håbe på at manden smadrer den eller bliver nappet af panserne

• #18   11. dec 2009 kæft hvor sur røv...men fatter virkelig ikke du kan finde på at bytte til en bil du ikke engang først prøv kører eller lige gir kabinen bare et kig inde du lade jer bytte nøgler...meeen ja man lærer noget nyt hver dag...håber da du får den fikset hurtigt

• #19   11. dec 2009 Han vil aldrig få noget ud af en sag, når han ikke engang har prøvekørt bilen. Alle de ting der ville han jo have opdaget under en prøvetur.

• #20   11. dec 2009 som allan siger er det muligt men du skal bevise at den tidligere ejer viste til problemerne og ikke har fortalt det til dig..

• #21   11. dec 2009 Men der er to regler som altid skal følges, som ikke blev fulgt i dette tilfælde:

1. Prøvekør ALTID bilen
    2. Køb ALDRIG bil når du har travlt

• #22   11. dec 2009 Det lyder helt sort det der . Viste du hvad farve bilen havde inden du sat dig ind i den

• #23   11. dec 2009 Jeg synes sgu også selv du hænger lidt på den. Man skal sgu kigge efter på de biler man handler. Og især med sådan en der, den skal bare lige ha 4 nyr tændrør og en gang bremser, så er det som en ny audi.. LAD VÆR AT TRO PÅ SÅDAN NOGET. nogensinde. Det stinker langt væk allerede der.

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#24   11. dec 2009 det er jo lige meget om hen har prøvet den eller ej ,hen har stolet på hvad der blevet sagt ,om bilen og det er i orden ,men at folk er uærlig og fuld a løgn er surt røv at man ikke kan finde længere ærlig menneske

• #25   11. dec 2009 holger j : he he ja det gjorde jeg dog smiley men ja ved det udemærket godt,har handlet over 300 biler og dette var den første jeg ikke har prøvekørt,min fejl,men det berettiger ikke spaden til at være fuld af løgn..... det er det som det drejer sig om

• #26   11. dec 2009 de der folk er satme også nogle spader, aldrig stol på nogen

• #27   11. dec 2009 hmm,i syntes simpelthen at jeg bære noget af skylden for at spasseren er fucking fuld af løgn,nu stopper i fanme,hvad helvede er det for en moral at have,kan satme godt forstå at landet efterhånden er ved at gå a h til og at man ikke kan stole på nogen som helst længere,skadefro kan man sgu altid være set i bagklogskabens tegn....

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#28   11. dec 2009 DET ER KUN EN TING DU KAN SELV STOLE PÅ OG DET ER HVAD DU SELV SER OG HØR -)

• #29   11. dec 2009 ja desværre,sgu egentlig sørgeligt

• #30   11. dec 2009 men skidt,er jo selv autolakere og har efterhånden renoveret en del bil,så denne er bare endnu en i rækken smiley bare lidt træls,især når jeg ikke har for meget itd i forvejen

• #31   11. dec 2009 Hold da kæft et møgsvin..

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#32   11. dec 2009 hvor er du lakere hen

• #33   11. dec 2009 hov,glemte da helt,at katten også var udhulet på lortet,så skal lige have undersøgt hvor bilen er synet,for med de fejl,må den satme være synet på en supekt måde

• #34   11. dec 2009 INGEN FINANSKRISE HER!!!!!!!! . det er vel ikke den lilla audi a4 du har købt vel ?

• #35   11. dec 2009 så skal du da ik sælge den motor du har til salg.....

• #36   11. dec 2009 tomtom: jo desværre smiley

anders J: der skulle alligevel bygges en helt ny motor til den lilla,så har intet at bruge den jeg har til salg til,da jeg ikke vil tune på en motor som har kørt over 50000 km

• #37   11. dec 2009 INGEN FINANSKRISE HER!!!!!!!! : for vis det er den du har købt ved godt jeg kan være bagklog nu men du skulle ha haft lagt den op på indlæget om da var andre da kendte noget til den bil siger dig den bil har Været hos MANGE!!!!! ejer!!!! kender da en som også har været ejer af den som solgte den hurtig hvider efter han selv fandt ud af hvor meget lort da var med den

• #38   11. dec 2009 he he ja det har jeg fundet ud af,men skal nu nok få rettet op på den igen,selve karrossen er jo ikke ødelagt og kabinen er rimelig,så lige en ny motor,en del el arbejde i kabine og en ordenlig lakering,så er den sgu fin igen,har købt en tysk audi,med 168000 km på bagen,hvor jeg flytter alt over fra,klimaet bliver også skiftet ud,med det originale fra den tyske bil

• #39   11. dec 2009
    INGEN FINANSKRISE HER!!!!!!!! .forestil dig at det var en 20årig knægt som havde købt denne bil i troen på at den var ok,og som evt inet kunne lave selv,bare motor alene havde jo rendt op i over 25000 kr at få lavet osv osv,jeg burde jo så vide bedre,men det er der jo andre der ikke gør

så prøv at forstil dog det er 20årig knægt som kører ud og smadre han hovede

• #40   11. dec 2009 rex x:korrekt bla e af grundene til min harme

• #41   11. dec 2009 Tja hvad skal man sige.. SUR RØV...

Dog ville jeg personlig ALDRIG NEVER EVER købe en bil man IKKE har prøve kørt. kigget efter i sømmende osv.. Ueanset hvor meget jeg så stolede på fyren..

MEN GIFTER SIG JO HELLERE IKKE MED KONEN UDEN AT HA PRØVE KØRT HENDE FØRST VEL smiley

• #42   11. dec 2009 he he ganske korrekt smiley

• #43   11. dec 2009 er det den a4 du sælger dele fra i din profil??

• #44   11. dec 2009 men fakta er,at manden bevist løj,for det er fejl,selv en blind mand ville vide var der,hvis han havde kørt i bilen,det er netop det der pisser mig af

• #45   11. dec 2009 andre skou,nej kunne da ikke drømme om at hugge en original dansk a4 turbo op,har købt en tysk a4 stc.car jeg er ved at hugge op

• C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #46   11. dec 2009 tillid er godt, kontrol er bedre ransagning er bedst!
    Har også fået en en lektie på den dyre måde, i at efterse biler ordenligt. Pisse ærgeligt at nogle folk skal hustle så meget for at overleve..... så må man håbe at de selv bliver hustlet senere

• #47   11. dec 2009 Det er også mega surt helt klart....ville sku være nemmere hvis alle bare var ærlige..........

• #48   11. dec 2009 ØØHHHH hva med at kigge på bilen før handel ?

Som det ser ud (som du har skrevet det)
    Har du hverken, åbnet bilen og kigget i den, åbnet motorrum, startet bilen, kørt en tur, eller noget ?

Føler fandme IKKE med dig du er da for dum ikke at bruge øjnene ?
    Og fordi man har mødtes med en potentien bytte"handler" behøver man ikke bytte ?

• #49   11. dec 2009 ja en dyr lektie bliver det i alt fald,håber satme manden har en dårlig smag i munden,og være glad for at der er så langt over til ham!

• #50   11. dec 2009 sonny,hvad er det du ikke forstår,det er sgu da ikke pointen,pointen er at jeg er træt af folk,især herinde fra,som er fulde af løgn,og tilsyneladene er ligeglade med det,men fuck det,... comes around,goes around

• #51   11. dec 2009 Nej hov har du også oplevet det??

Det sku ikke sjovt, har det på samme måde, er blvet taget ved røven et par gange efterhånden, sidste gang med mi Audi A4 som jeg har fået lavet næsten færdig nu, Har også sagt til mig selv at skal jeg handle med noget bil igen går jeg bilen igennem for top til tå om det så står ned i lårfede stråler og jeg skal stå i midten af en orkan, jeg brækker mig over den slags fusker!!! Så føler sku med dig!

• #52   11. dec 2009 what comes around,goes around

• #54   12. dec 2009 man kan jo besigtige inden man handler, ... såå hvis man får katten i sækken er det ens egen skyld

der er jo forskel på folk hvad der er godt og skidt

• #55   12. dec 2009 Helt ærligt, så synes jeg det til dels er din egen skyld.
    Langt de fleste fejl ville du have opdaget ved en simpel prøvekørsel af bilen.

Husk det til næste gang!

• #56   13. dec 2009 ja der er sku ik nogen der er erlige, jeg har selv oplevede noget ligende, bytte e36éren til en 520 turbo, den selv antænde 6 timer efter, min mekaniker sagde at der var fusket med noget benzin tilførsel, så kender godt følelsen af at føle sige godt og grundigt, snydt.

• #57   5. jan 2010 som nævnt kan du sagtens lade handelen gå tilbage
    har du en slutseddel?

Kommentér på:
STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK

Annonce