{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.071 visninger | Oprettet:

Tim A
Tim A
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14

varme i golf 3 {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, varmen i min bil er total manglende.....ved køb af min golf 3 fik jeg afvide at den næsten ik duede i varmen og ville gøre noget ved dette...skiftede min blæser modstand men det hjalp intet....nu er jeg kommet frem til det må være den indvendige varmer som sidder under midterkonsollen under instrumentbordet....men hvordan afmontere man lige så man kan skifte den......skruede stort set alf af hvad jëg ku se sku være i vejen med ku stadig ik rykke hele luft/varmesystemet så jeg ku skifte den....kan i hjælpe mig og gerne hurtigt da bilen er monster kold i denne kulde og konen og sønnen blir syge....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varme i golf 3
  • #1   14. dec 2009 Det tager ikke så lang tid at klare, men du skal have hele instrumentbordet ud og så skal du skifte varmelegemet. Har gjort det et par gange før.

• #2   14. dec 2009 Ja få en der har prøvet det før til at hjælpe dig, de 500 er godt givet ud, det gav jeg for min Golf2 VW ville ha 2500.

• #3   14. dec 2009 Er det blæsermotoren eller varmelegmet du vil have skiftet?

HVis blæseren kører, men der kun kan komme kold luft ud, så start med at luft systemet ordentligt ud. Det kan være lidt et helvede på sådan en. Du skal fylde varmeapperat mv op manuelt, og så holde gas på motoren, og blive ved med at eftyerfylde til den begynder at varme.

• #4   14. dec 2009 Det lyder da til det bare er termostaten der ikke åbner. Bliver slagerne ind til varmeelementet varme? Bliver bilen meget varm (i motoren)for så kan det også være luft i systemet som beskrevet før.

Kommentér på:
varme i golf 3

Annonce