Hvad sker der for folk!!! {{forumTopicSubject}}
Har folk ovehovedet ikke nogen respekt for andres biler mere?.
Beklager, men jeg har lige opdaget en ridse i min bagkofanger og på siden, samt min lygte er smadret. Det er formodentligt sket igår mellem kl 16 og 20.30 på rigshospitalet´s p-plads. Men FJOLSET der har gjort det, har selvfølgelig ikke lagt nogen beskeder eller noget, så nu skal jeg til at betale selvrisiko for at få det lavet... Heldigvis stiger jeg ikke i præmie, men det er ikke det der er pointen. Hvis folk bare kunne tage sig sammen og erkende, hvis de ikke kan finde ud af at køre deres rådne bil, så vi andre ikke skal bøde for det.
Det er nu anden gang det er sket for min med den her bil, så derfor er jeg lige oppe og køre nu. Beklager, hvis folk synes indlæget er plat, men skulle bare af med dampen.
sep 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 25 Svar: 455
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 39
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 661
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.091
sjovt nok så var der ingen risser på min og de lak rester der sad på den anden bil var blå...
jun 2004
Følger: 37 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 1.625
jeg holdt ude på mit arbejde og havde på 24timer`s vagt og havde ikke set min bil siden at jeg gik fra den da jeg så kom ud næste morgen var der en eller anden der var bakket på mit fronrskørt det var flæket 3 steder og højre forskærm var bøjet og højre forlygte+blik var smadret
og der var selvfølgelig ikke nogen besked fra den der gjorde det!!!
feb 2004
Følger: 36 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 57 Svar: 635
Hvad sker der for folk!!!