{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken alarm
  • #1   26. jan 2004 Vi forhandler Lea 825, vi syntes det er en rigtig god alarmen til prisen. Men se mere på vores hjemmeside www.jj-style.dk

Mvh Jakob - jj-style

• #2   28. jan 2004 til jj-style.dk J.

jeg har også hørt lea 825 skulle være god smiley men hvad er foskel på de og 826'erne? noget med cool down system... men hvad er det??

og når man ser det ene billed er det et farve display og når man ser det andet er det bare grønt....

og når alarmen bliver udløst så bibber/vibrare fjenbetjeningen men hvor lang kan den række?

der var lige et på spørgsmål håber du kan svare på dem smiley

fra scrallar

• #3   28. jan 2004 Hej Rasmus

Forskelle er at 826 er for biler med turbo. Når man gør den klar til fjernstart, skal motoren kører lidt længere, for ikke at ødelægge turboen....

Håndsenderen rækker 800 til 1200 meter, kommer an på træer og bygninger...

Mvh Jakob - jj-style

• #4   28. jan 2004 Hej Rasmus

Forskelle er at 826 er for biler med turbo. Når man gør den klar til fjernstart, skal motoren kører lidt længere, for ikke at ødelægge turboen....

Håndsenderen rækker 800 til 1200 meter, kommer an på træer og bygninger...

Mvh Jakob - jj-style

• #5   28. jan 2004 til jj-style.dk J.

oki min har ikke turbo så det skal nok være 825 =)

sådan noget som ekstra tilbehør hvor finder jeg det??
    altså til, åbning af bagage rum, automatisk lukning af el-ruder osv.....

og hvor er det farve display eller bare grønt bagrund på fjenbetjeningen?

fra scrallar

• #6   28. jan 2004 Til Rasmus...

Det har vi også, kan ikke huske om vi har fået det lagt ud på vores side... En el-åbner koster fra 299,- og et el-rudemodul ligger i 199,- til to døre og 325,- til fire døre... Alle priser er incl. moms
    Når man bestiller en Lea pakke er den med grøn display, men man kan købe ekstra håndsender og hvad farve man kan få dem i, det ved jeg faktisk ikke... Men det vil jeg da lige finde ud af....

Mvh jakob - jj-style

• #7   28. jan 2004 Til Rasmus...

Lea håndsender fås kun med grøn display...

Mvh Jakob - jj-style

• #8   29. jan 2004
    okey smiley

jeg sendte en mail til carstyle i glostrup da de ikke bor så langt fra mig (i bor dersværre i jylland) om hvad de skulle have for den og for montering!

svar:
    Vi føre ikke længere LEA 825, da vi har haft lidt problemer med den. Nu har vi Magicar som er en bedre model.
    koster kr. 3495,- montering kr. 2200,- plus motorstart tillæg hvis den skal virke.

fatter det ikke da alle siger den er god... og kan ikke se den anden skulle være bedre når man enda skal købe ekstra for fjernstart!

fra scrallar

• #9   29. jan 2004 Tja, vi har også haft Magicar, men den røg ud igen med det samme...!! Vi har mont. ca 20 Lea alarmer og der har været en fejl i modulet... Men jeg kan finde en forhandler der ligge tæt ved dig...!!??

Mvh Jakob - jj-style

• #10   19. okt 2007 Jeg har hørt at der var mange fejl i LEA 826 pga kulden. men ved ikke om der er hold i det.
    overvejer selv 825.

eller måske en Viper.
    viper-shop.dk
    de er bare dyre

Kommentér på:
Hvilken alarm

Annonce