{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.215 visninger | Oprettet:

Polsk bil værksteder .. {{forumTopicSubject}}

har kigget lidt efter polske værksteder ( fandt nogle all round værksteder der maler gejler tuner og restaurere)

her kommer der nogle navne som jeg håber i kan svare god for, eller evt komme med andre gode firmaer?

www.polcars.dk
www.polenrep.dk

bilen er en Opel Kadett C caravan som trænger til lidt svejsninger hist og pist.. samt andre dele. men det med svejsningen kunne jeg godt tænbke mig at betale fra ( også det andet hvis jeg kan finde en god pris) ...

er åben overfor alt.

Go jul kneiter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polsk bil værksteder ..
  • #1   27. dec 2009 vil lige anbefale autoTorben i holstebro.. har en ven der er mek og plade smed der... så vil sgu stå 100% inde for det... og mener ikk han er SÅ fandens dyr...

  • #2   27. dec 2009 vil lige prøve at høre ham ad, tak for tippet.

  • #3   27. dec 2009 .

  • #4   27. dec 2009 ellers kan du spørge Morten H i min venneliste... ku være han har en ide om det.. smiley

  • #5   27. dec 2009 snakkede med en fyr der fik hans bil "restaureret" i polen.
    Nu siger jeg ikke alle polske firmaer og personer er sådan skal det lige siges..
    Her er hvad der skete.
    1. bilen kom til værkstedet i polen
    2. bilen blev nakket.
    3. ejeren blev kontaktet af værkstedet om at det var mafia'en der havde stjålet den og krævede penge af ham hvis han ville se den igen.
    4. ejeren betalte
    5. bilen blev parkeret på trapperne hos politet
    6. bilen blev fikset med ringere dele end hvad der var lovet
    7. ejeren fik bilen tilbage og fik et dansk autoværksted til at lave bilen!

    surt, men sådan gik det smiley


  • #6   27. dec 2009 brug nu et dansk værksted

  • #7   27. dec 2009 Du kan betale en polak for at holde øje med den, men hvis der er nogen der vil betale mere, så bliver han pludselig blind!

  • #8   27. dec 2009 Allan R. Godt fortalt..

    HazzarD


  • #9   27. dec 2009 Brug nu danske værksteder. Der er mange arbejdsløse i forvejen, og hvis vi rykker alt arbejde ud af danmark, ja - hva sker der så? Endnu flere arbejdsløse.

  • #10   27. dec 2009 så meget er der nu heller ikke at spare... feks. jeg skal ha lavet en kabine..... i polen skulle de ha 12000kr, her hjemme 20000kr. og til de 12, kommer der fragt samt usikkerheden, her hjemme kan jeg køre ud og snakke med dem, samt der er garanti på, som alt andet.. selvfølgelig hvis den skal reppes for 100000kr, kunne da være en del penge og spare... der ligger et firma i sverige, de skulle være rimelige gode, efter hvad jeg har læst og hørt, de laver en del us biler, så helt dårligt kan det ik være....

  • #11   27. dec 2009 Fidusen er at man er på ferie og skal ha lavet sin bil i stand, så kender hotellet et værksted hvor du kan få det til meget bedre priser end hvis du skal ha det gennem en Mr. 30%!
    Den mindste risiko løber du med en ganske almindelig gængs uinteressant bil, den forsvinder ikke bare sådan, som en Mercer eller BMW gør det dernede! Sørg for kasko og kvittering på a du har afleveret bilen til værkstedet, så hænger forsikringen på den i første omgang!
    Jeg kan også anbefale Ungarn og muligvis det tidligere Jugoslavien, der koster ting ikke ret meget, et uautoriseret værksted ca kr 40 i timen, VW , Audi osv ca 150,-.

    Eksempel: En kollega er i Polen i hans Landcruiser, toppakningen ryger og bilen må på værksted! Den er totalt splittet i 3 dage og en pakning bliver lavet på en fræser og der bliver kørt adskillige hundreder af km, det hele samles og virker perfekt, pris: ca 500 jydske dollars! (1995)


Kommentér på:
Polsk bil værksteder ..

Annonce