{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
24.818 visninger | Oprettet:

Bedste sæderens? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Min bil er med tidens tand fået en lidt plettet kabine eftersom folk har spildt diverse sager osv.

Hvad er det bedste sæderens/tekstilrens i vil anbefale?
Har rodet lidt med det før, mener jeg købte Turtles NANO sæderens, hvilket ikke virkede specielt godt.
Ved ikke om jeg gjorde det forkert? Spray, lad vente, tør af og støvsug?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste sæderens?
  • #1   30. dec 2009 Jeg bruger sonax textil rens, og må sige det virker ! har også brugt det sæbe, som kan købes hos den lokale tæppe handler (til tæpperenser) det virker lige så godt.

• #2   30. dec 2009 Okay. ´Hvordan er din fremgangsmetode med sonaxen? smiley

• #3   30. dec 2009 gå ind til en tæppe forhandler og få en tæpperenser og en studs der er beregnet til sæder. og så er det bare at rense og lade tøre. så er de så gode som nye. det dur bare 100%

• #4   30. dec 2009 bare hold dig fra tæpperens, da det kan ødelægge skummet i sæderne

• #5   30. dec 2009 der er noget du tar fuldstændig fejl.. lad vær og udtale dig om noget du ikke har forstand på. hva tror du der er på bag siden af et tæppe.

• #6   30. dec 2009 brugte sonax og en børste til at få de værste pletter af mine sæde...og så bare en støvsuger kan støvsuge vand....rigtig fint resultat

• #7   30. dec 2009 det er noget du tror smiley

• #8   31. dec 2009 En tæpperenser er klart det som virker bedst.

Ellers vil jeg anbefale Autoglym Interior Shampoo

• #9   31. dec 2009 Brug søgefunktionen.

Dette har jeg skrevet for lang tid siden:

Cartec Royal 80 er en universal rengøring, som mange klargøringsmænd bruger til at rense sæder med.

Jeg har det også, og det fungerer på denne måde: bland Royal 80 med almindeligt vand i forholdet ca. 1:4. Hæld det i en forstøver, og spray det på den overflade, som skal renses.

Lad det sidde i ca. 15 min., hvorefter der aftørres med tør, fnugfri klud, evt. køkkenrulle. Det skal være noget, der kan suge. Man bliver overrasket over, hvor beskidt kluden eller køkkenrullen bliver, der sidder utrolig meget skidt under og i stoffet, som man ikke kan se med det blotte øje.

Flasken kan købes hos et Cartec bilplejecenter, og flasken koster små 200 kr. Der er til rigtig lang tid.

Det kan også bruges som "cockpit-shine" og kan i det hele taget bruges rigtig mange steder.

• #10   31. dec 2009 Meguiars All Purpose Cleaner er godt, og har blødgørende egenskaber over for stof :o)

Venligst,

Ebbe

• #11   31. dec 2009 du skal huske at få behandlet sæder bag efter ellers kommer der pletter med det samme du får lidt regn på sæderne eller er lidt beskidt

kan også købes ved tæppehandleren eller møbel handleren tror det hedder noget med nano cover

• #12   31. dec 2009 glem dog alle de der forskellige rense middeler man kan købe, som regel er det intet værd, ellers så koster det kassen, jeg har alle dage bare brugt alm. sulfo vand, eller ariel vaske middel... det virker lige så godt, hvis ik bedre,
    og jeg har efterhånden brugt alt der findes på marked, der kan købes for penge.... og ja, selvfølgelig kan man få noget på en smart dåse osv osv.... som koster 150kr. men ta dog lidt univasalt rengørings middel, og lunken vand... det koster dig 2kr max.... og virker meget bedre

• #13   31. dec 2009 Det er da ikke fedt at få salmiak i sit sæde, er det? Der er som regel salmiak i universal rengøringsmidler...

Nej, Royal 80 Universalrens fra Cartec, det er godt og bruges af mange professionelle:-)

• #14   31. dec 2009 Brian L: Langt hen ad vejen har du ret. Men har man f.eks. hund, eller en kæreste der er i overgangsalderen og derfor har smidt parykken i vognen, ja så slår sulfo ikke til. Nogle af de, til formålet beregnede midler, har den egenskab, at ikke nok renser de, men det hjælkper også til at trække hår o.lign op af stoffet, så det lettere kan støvsuges væk.

Til dette kan jeg klart anbefale Turtle`s textil rens, den er super til det formål!

• #15   31. dec 2009 du skal ha impreneret sæderne det var det som det hed kunne ikke lige komme på det i nat

• #16   19. apr 2020 jeg har fået nogle skjolde på føre sædet har prøvet at rense med turtle wax out
    textile cleaner og protector .

syntes ikke det er særlig godt

Kommentér på:
Bedste sæderens?

Annonce