{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal der sgu blinkes!!
  • #2   15. sep 2005 Hmmm, selvom det var ulovligt gjorde alle det sgu alligevel...
    Men ja, det virker jo... så gi gas med de lygter..

• #3   15. sep 2005 Palle.. hi hi go idé smiley for noget tid siden kom jeg kørende her i byen og 2 unge fyre stod i vejkanten med hver deres bajer og et skilt hvorpå der stod noget med "fotofælde 300 m" . Og ganske rigtig der holdte de.... politiet må satme ha undret sig over alle kørte så pænt. Burde være vendt om og have givet de 2 knægte en kasse af de grønne som tak for hjælpen smiley

Charlotte

• #4   15. sep 2005 Simon... forstår dig og jeg kører sgu også pænt. Men man kan da nemt komme til at køre en smule over og så er det 500 dask for ingenting. Så kunne jeg ligeså godt gå til tandlægen. Dem der fræser gennem byer skal bare klippes... altså i kørekortet, ingen tvivl om dét smiley

Charlotte smiley

• #5   15. sep 2005 her i byen tror folk bare at man hilser når man prøver atfå dem til at fatte at de ikke har lys på!

• #6   15. sep 2005 Blinker altid...og andre har sku også reddet mig fra nogle bøder.

• #7   15. sep 2005 Allan R: det gør de også i min by.. Dy dytter og blinker bare tilbage og hilser ..

• #8   15. sep 2005 Blinker altid smiley

charlotte L:
    Og jeg skal tro på du aldrig har kørt over 500kr dasken, yeah right!! smiley

Hold kæft der mange der spiller "engler" herinde smiley

Simon:
    Det skader ikke at hjælpe andre.

By the waym, her i odense, der ruller vi vinduerne ned og peger så ved folk det bedre end hvis man blinkede smiley

• #9   15. sep 2005 Fayyaz... hi hi nej jeg har bestemt ikke været en engel og har da også fået en bøde for at køre for stærkt, og været heldig mange gange, men efter de nye regler kører jeg hvad man må. Jeg lever af mit kørekort så det kan, eller vil jeg ikke sætte på spil smiley

Charlotte smiley

Kommentér på:
Nu skal der sgu blinkes!!

Annonce