{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Efterlysning af Opel Kadett {{forumTopicSubject}}

Jeg fik stjålet denne Opel kadett , i tids rummet 19:00 3/1 - 05:00 4/1 ... Fra hørsholmsgade på nørrebro ..

http://www.bilzonen.dk/find-din-bil?body_type_id=-100&make_name=Opel&model_name=Kadett&zipcode=3230&altTemplate=bilzonen.dk+-+search+detail&ad_car_id=761660&ad_number=5&dt=201&tab=&

Med reg. nummer ZZ 39 211

Hvis nogen skulle se den må de meget gerne kontakte mig på 51530209 , så skal jeg nok give et par pils til den der hjælper med at finde den..

Fortsat god mandag, hilsen Phillip


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af Opel Kadett
  • #1   4. jan 2010 Den skal du nok finde igen, det er sikkert bare nogen fjolser som har brugt den til at køre fra A -> B og har kedet sig, den står garenteret stille et sted lige nu og venter på at blive fundet. Held og lykke i hvert fald, håber du finder den.!

  • #2   4. jan 2010 satme surt at folk ikke kan lade ens ting være i fred. håber du får den tilbage

  • #3   4. jan 2010 Victor... Ja det er sku ikke den sværeste bil at bryde ind i ..

    Men havde sku 2 tasker fyldt med Tøj i den..
    Og havde lige købt den i onsdags.. så var lidt mut i morges da jeg kom ud fra min kammerats lejlighed og lortet var væk...
    Øv bøv.. men ja håber også bare politet ringer og siger, hallo den er her smiley


Kommentér på:
Efterlysning af Opel Kadett

Annonce