7.322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Lars E
Lars E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Opel Corsa Motor PROBLEMER....... Opel Corsa Motor PROBLEMER.......

Hejsa
Jeg har problemer med min corsa 1.4nz motoren lyder som en flod der bliver presset gennem et rør når man speeder op, har prøvet at udlufte kølersystemet på alle mulige måder men det bliver ved.Den bliver ikke varm eller noget der er også varme i kabinen. HVAD ER DER GALT???
Håber der er nogle der kan hjælpe....
PÅ FORHÅND TAK.....

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Corsa Motor PROBLEMER.......
  • #1   5. jan 2010 Defekt toppakning

• #2   5. jan 2010 Er du sikker at der er termostat i motoren ??
    Og for at udlufte den motor skal du skruer termo føler helt ud og vente at kølervæske kommer ud .

• #3   5. jan 2010 det er ikke bare fordi man kan høre benzinen blive presset rundt? har den altid gjort det?

• #4   5. jan 2010 det gør min corsa a 1.6 gsi også det er luft i systemet det kan skyldes at der er for lidt frost væske så der er lidt slosaice aktigt i når det er så koldt det går sikkert væk når den er varm

• #5   5. jan 2010 under indsugningskuppen sidder der nogen tynde gummi slanger som sider på selve indsugnignen en eller flere af dem kan være utætte det kan forklare den lyd som du snakker om det problem hade min også.. det med varmen var på min en føler som sidder i indsugningsmanifollen den fik jeg skiftet den var ikke særlig dyr og det hjælp

• Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    jan 2010

#6   5. jan 2010 Ja der er termostat i og kan se den åbner og lukker på temperturmåleren.Har ikke haft temperturføler ude kan det virklig være det der er galt???

• #7   5. jan 2010 hvis det er den føler der sidder i din indsugning så ja det var det på min

• #8   5. jan 2010 Hej Lars .
    du skriver ikke hvorden er det begyndt ..har du haft kølervæske ud eller andet ,har det altid været såden ?? .
    Føler helt ud såden udlufter du sistemet på denne motor .du har ikke nogle haner eller lignede på køleren eller slanger som på franske biler .og husk varme aparat oben for "varme" så det er cirkulation.

• #9   5. jan 2010 defekt toppakning har haft samme problem med min 1400nz

• Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    jan 2010

#10   5. jan 2010 Det er begyndt med at den sluprede lidt engang imellem så kunne jeg skrue proppen af og pumbe lidt på slangerne så stoppede det et par uger,kom så igen og sådan nu det helt vildt lidt som at køre i en vaskemaskine. Så det er startede langsomt. Nej har ikke haft tømt systemet. Men jeg prøver at skrue føleren helt ud imorgen og håber på det bedste................

• #11   5. jan 2010 Varm bilens motor op og Prøv at se om det bobler i kølervæske beholderen imens motoren er i gang.hvis det går det så er det top pakning som de andre skriver ..

• Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    jan 2010

#12   5. jan 2010 OKAY jeg kigger og piller lidt ude i kulden imorgen.
    Nogle der kender en god billig mekaniker hvis det er toppakningen der er gået.. storkøbenhavn

• #13   5. jan 2010 Ja , skriv mig en PB

• #14   5. jan 2010 kør topen til slibning køb bakninger og bolte og skift pisset selv

Kommentér på:
Opel Corsa Motor PROBLEMER.......

Annonce