{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

? ang opbygning af instrumentbord {{forumTopicSubject}}

har taget instrumentbordet ud af min polo gt for og bygge en 5" skærm i det hvir anlægget normalt sidder så der skal skæres lidt men så lyder spørgsmålet kan det holde hvis man spartler det op med glasfiber eller hvad skal jeg bruge? og hvordan skal selve skærmen siddes fast evt med sikaflex? eller hvad ??




pfa. kim polo g40


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? ang opbygning af instrumentbord
  • #1   17. sep 2005 ved det ikke har aldrig prøvet og rode med sådan noget før kunne jo være der lige var en der have lavet noget lignene

  • #2   17. sep 2005 Jeg flåede instrumentbordet ud, lagde glasfiber ud over hele bordet, efter det var hærdet, skar jeg det hele til og så byggede jeg 2 forhøjninger med MDF og net og skruede ned i glasfiberen, og så glasfiber udover hele arealet igen. Spartel til sidst og så lak. Det sidder nydeligt endnu, men det har heller ikke fået nogle rysteture. Men tvivler stærkt på det flækker for der er et godt lag fibermåtte på smiley

    Sikaflex er ikk godt alene, da det kan vibrere. Men der er vel en ramme med skærmen, så laver du bare MDF plade som den kan gå i, så limer du den fast og bygger glas udover, så er der ingen synlige "samlinger"


Kommentér på:
? ang opbygning af instrumentbord

Annonce