{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Køb af bil. Kan intet finde. {{forumTopicSubject}}

Har siddet og kigget over 1600 annoncer igennem nu, af alle mulige biler. Kan virkelig ikke finde noget jeg sådan rigtig savler over. har fundet 3.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/VW-Bora-1,6-4d.--_ID547619.htm

http://biltorvet.dk/biler/brugtebiler/Brugtbildetalje.aspx?BilID=B873500200

http://www.bilzonen.dk/find-din-bil?body_type_id=-100&make_name=Alfa+Romeo&model_name=156&sort_by=5&altTemplate=bilzonen.dk+-+search+detail&ad_car_id=767734&ad_number=15&dt=201&tab=&

Ved virkelig ikke. håber nogle af jer kender til de 3 biler. eller har en ide til noget bedre. kører langt på arbejde hverdag, bilen skal være af nyere dato og skal ikke koste over 50 tusind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil. Kan intet finde.
  • #1   6. jan 2010 ville klart vælge alfaen fra, bora ville være et god byd, men audi ville også være fin lidt an på hvad man bedst kan li..

  • #2   6. jan 2010 Bora'en er lækker, er audien også. men når man ser dem, ligner audien bare en million i forhold til boraen. Alfaen er fræk at se på, men har hørt dårligt om dem..

  • #3   6. jan 2010 Ørbær,

    Hvis du har langt at køre hver dag og du ønsker en driftsikker bil og skal valget stå mellem de 3 stk du linker til, ja så er Alfaen i min optik sortere fra allerede nu, det er ren jammer dal af reparationer på sådan en, fin køre maskine men men.......

    Så der de 2 VAG'er og her er min anbefaling absolut A4érn, kender ikke så meget til Boraen, men er også lidt farvet:-)
    Har kun haft gode oplevelser med mine Audier.........

    Venligst


  • #4   6. jan 2010 Ørbæk:-)

  • #5   6. jan 2010 Køb en Opel Astra G, de er bundsolide...

    Ellers en Corsa C fra 2001 og frem, de er økonomiske og driftsikre.


  • #6   6. jan 2010 Tusind tak for indlægget (: - så har jeg da fået valgt alfaen fra. Bora'en har jeg altid været forelsket i. Syntes bare at audien ser ud som en ren limousine i forhold til boraen. Den ser dyrere og bedre ud. Men alligevel hiver boraen i mig(:

  • #7   6. jan 2010 Corsa'en er for lille (: skal have noget komfortabelt som ikke bliver blæst af motorvejen når man bliver overhalet (:

  • #8   6. jan 2010 Jeg føler bestemt ikke, at jeg bliver blæst af vejen, når jeg kører på motorvej i min Corsa C. Og jeg kører en del på motorvej, og 30.000 km. i alt om året.

    Corsaen er ikke så lille endda, en del større end B-modellen.

    Astraen skulle du tage og prøve også, en lækker bil, der er billigere end VW og Audi.


  • #9   6. jan 2010 Bora har virkelig dårlig gearkasser koster mellem 5000 & 10 kilo plus moms bare for en gearkasse

    Audi med 1,6 motor har store problemer med olie forbrug over 1 L pr 1000km

    Alfa 156 dårlig motor dårlig el ruster helt vildt går ild i abs styrboksen.

    en rigtig fin bil vil være en Golf 4 1.8 20V
    de er stabil og kun små fejl hvis de er paset ordenligt

    men endnu bedre er en Audi A4 1.8 20V de har kun lidt små fejl i hjulophængen foran , men det er små ting . og de køre bare bedre en golf bora passat alfa osv , meget mere lydløs og noget højere komfort

    Mvh Huggeren


  • #10   6. jan 2010 Ørbæk:-)

    Boraen er en øjebæ:-) hehe

    Sådan rent æsetisk er det som du er inde på, Audien er "mere" limosine agtig, kiggede lige bilederne igennem igen, af en 95'er er den rigtig flot og velholdt, sæde stoffet ser pæn ud ifht antal km, de små ridser der er på indvendigside på de grå dørhåndtag er et generel problem på mange Audier, men det kan snildt klares.
    Ligner en bil tidligere ejer har brugt timer på at holde i orden, endelig er det en god farve, og vil du "style" lidt findes der jo et hav af udstyr til denne model, et par 18" alufælge er alene det jo næsten styling nok..

    Nå men held og lykke med dit køb..

    Meninger er subjektive det er dig der skal leve med din næste bil.....

    venligst


  • C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

    Emner: 11 Svar: 346
    #11   6. jan 2010 alfa'en er et sats men kan være en joker!

    Hvis bunden ikke er rådnet op på den og motoren ikke bruger olie, så kan den byde på 100.000km problemfri kørsel.

    MEN jeg ville absolut kun købe den hvis det er med FULD garanti, den SKAL have fuld servicebog, og services skal være overholdt....altså ikke noget med at den ved 80.000km eftersyn har kørt 89.000km det holder TS motorene simpelthen ikke til. derudover skal den have fået jævnlig undervogns og hulrumsbehandling. ALT dette skal kunne dokumenteres og forhandleren skal uden den store modvilje give dig min. 6mdr. fuld garanti.

    hvis alt det er opfyldt, får du i Alfa'en en bil der kører MANGE gange sjovere, mere inspirerende, tættere på grænsen, og mere komfortabelt og ja jeg kunne blive ved.

    men glem 1,6 16v TS, den er simpelthen for sløv, find en ekstremt veldholdt 1.8 TS16V så har du altid et breeeeedt smil på læben når du er ude og køre bil.

    held og lykke med jagten.


  • #12   6. jan 2010 Hmm.. har selv altid godt kunne lide opel.. men astraen virker ikke lige så lækker som audien og bora'en gør..

  • #13   6. jan 2010 Christian N - tusind tak for indlægget, virker bare som noget af et sats at tage.. så heller en af de 2 tyske biler (:

  • #14   6. jan 2010 Casper s - nu har du lige sablet de 2 sidste biler af listen jeg havde. Nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal gøre (:

  • #15   6. jan 2010 nu er du jo pladesmede så en Vectra B 2.0 16V koster intet
    de ruster men er rimelig stabil , hvis de er passet og plejet .
    de kan have dårlig gearkasser & info display virker aldrig mere end 3 mdr af gangen.

    Mvh Huggeren


  • #16   6. jan 2010 Casper s - er blevet chauffør (: har bare ikke fået rettet det (:

  • #17   6. jan 2010 Hvad med en Diesel bora?? Når nu du skal køre så meget??

    http://www.dba.dk/vw-bora-19-tdi-90-99/id-63765907/

    Ved godt den har kørt meget langt, men har kun hørt godt om de Tdi motorer.. og de skulle kunne tage nogle Km..


  • C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

    Emner: 11 Svar: 346
    #18   6. jan 2010 men prøv en tur i en 156'er inden du afskriver den helt, det skylder du dig selv ;o)

  • #19   6. jan 2010 Christian n - har kørt en 159, den var jeg helt skudt i. Vil jeg også være i 156'eren. Men har ikke råd til alle de reperationer på lærlingeløn.

    Jonas G - den er lækker.. men de kilometer skræmmer mig en del.



  • #20   6. jan 2010 tag den sikker som virker hver gang Audi.

    der er ikke nogen på lærlingløn som har råd til at holde liv i en alfa


  • #21   6. jan 2010 Casper s - nej det har du ret i (:
    Må finde ud af hvad sådan en koster i forsikring..


  • #22   9. jan 2010 de vag 1.8 20v motore er da simpelthen så kedelige og trælse at høre på, De kører kun godt med tryk.

Kommentér på:
Køb af bil. Kan intet finde.

Annonce