{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.873 visninger | Oprettet:

Pris på Opel Astra? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Skal nok til at indløbe en Opel Astra 1.6 fra 93. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvad den koster ca. i forsikring og vægtafgift.

Kunne forstille mig forsikringen lå under 2000kr om året (44 år, elitebillist) for ansvar. Vægtafgiften kunne jeg forstille mig ligge på 1500kr halvårligt? er det helt ude i hampen?

Er der noget jeg skal være opmærksom på ved sådan en halv gammel bil? Den har gået ca. 310.000km, nysynet og uden rust.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Opel Astra?
  • #1   8. jan 2010 Ring rundt til forsikringer. Vi kan ikke svare på det.

    Vægtafgift er vel en 3000 om året.

    <b>AJay


  • #2   8. jan 2010 yep det gør jeg også, men hvis der var noget andet jeg skulle være opmærksom på kunne det være dejligt med noget input smiley

  • #3   8. jan 2010 vægtafgift 1430 halv år
    jeg gir 2500 i forsikring for en årg 96


  • #4   8. jan 2010 Jeg gav 2300 for min gamle 94er, med 5000 km om året. hilsen Putte. vægtafgift er de 3000 årligt ja..

    Hvor meget skal du give for den? Jeg købte en "ny" igår, da min gamle er dømt død af forsikringen. Det er en 96er, med 2 bitte små rustpletter på kølerhjelmen allerforrest, ellers ik noget rust. Servo, abs, central, og tåge...



  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   8. jan 2010 forsikring og vægt afgiften ligger ca hvor de andre herinde skriver.
    havde selv en astra stationcar engang som jeg gav 22 tusinde kr for men det er en del år side da de var mere værd

    den Astra du beskriver lyder fin hvis den er ny synet og uden rust. Og km tal betyder ikke så meget med på sådan en opel 8v motor. umiddelbart vurdering vil være 12 kg når den er nysynet

    Lyngholm\


Kommentér på:
Pris på Opel Astra?

Annonce