{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.451 visninger | Oprettet:

Min undervogn knirker {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Da vi begyndte at få sne og is i ugen op til juleaften, begyndte min bil at opføre sig underligt. Når man kører over bump, knirker hele undervognen, når opnhænget bliver påvirket, altså når henholdvis for og baghjulene rammer bumpet, og stødæmperne trækker sig sammen. Jeg tænkte ikke mere over det, jeg tæntke at det sikkert var et islag på undervognen som knirkede.

Men her flere uger efter vi sidst havde is, knirker undervognen stadig præcis som før, og det bekymrer mig lidt.

Knirkenen lyder som ja.. det er svært at forklare, men det lyder som om at hele undervognen vrider sig, når man kører over bump. Jeg har været nede og kigge med en lygte, men alt ser ud som det plejer.

Bilen er min Saab 9-3 fra 2003, og det mest underlige er, at min fars bil som også er en Saab 9-3 gør præcis det samme, og den er fra 2008.

Er der nogen der har en idé hvad det kan skyldes? Hvad kan være permanent ødelagt af at have kørt i sne og is? Det skal lige siges, at den ikke har været voldkørt, og at jeg ikke har ligget og "leget" mens vi har haft sne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min undervogn knirker
Kommentér på:
Min undervogn knirker

Annonce