{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Seat Leon!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej BG -brugere.
har nogle spørgsmål ang. Seat Leon.

Står nemlig og overvejer at købe mig en Seat Leon (2006-2008 model)
Enten en 2.0 Tdi (evt. FR) eller en 2.0 Tfsi.
Men har 2,0 Tfsi orginaltmonteret Sportssæder???
ala dem i Fr modellen.

* Overvejer at hente en hjem fra Tyskland, da jeg har en kontakt dernede. Og så er det jo på hvide plader.
kan det passe afgiften ligger omkring 100.000,- på hvide plader?

og hvordan ville du gøre det?
købe den hjem fra tyskland og betale afgift som hvidplader. eller bygge den om til gulpladet og vente til næste år med at lave om til hvid.

Håber der er nogle der kan guide mig lidt.

Det skal lige siges at jeg selv arbejder som mekaniker. så kan lave lidt selv smiley

mvh. Alexander.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Seat Leon!!!!
  • #1   14. jan 2010 2.0 TFSI kan du enten få i en FR udgave, eller i en Sport up. Sport up har også sportssæder, men jeg syntes personligt at dem i FR modellen er lidt federe

Hvis du vil have den på hvide plader, så få den på hvide plader fra starten. Det kommer bare til at koste ekstra at først få den på gule og så på hvide bagefter

Der er en beregner på skat.dk hvor du kan beregne afgiften, men 90-100000 passer nok nogenlunde vil jeg tro

• #2   14. jan 2010 Kim H.
    Tak for dit svar.
    og tror jeg hælder mest til sports up modellen. den er lidt billigere i indkøb, forsikring osv. og de bliver som regel målt til 200 hk. alligevel. selvom de står til 185.
    men ja synes også kabinen er federe i FR. med de grå sæder.

og ja du har garanteret ret i at det er billigst. havde bare overvejet om det kunne betale sig. og i følge skat.dk ligger de ca. på 95.000.

Ved du noget om biler på gule plader?
    hvad der er med misundelsesafgift. Er der ikke noget med at det er billigere hvis bilen vejer under 2 tons i total vægt. eller hvordan er reglerne?

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Seat Leon!!!!

Annonce