{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Mangler plads {{forumTopicSubject}}

Ja nu er tiden kommet til at Cab`en skal skilles ad og renoveres, og opbevares.

Derfor mangler jeg et sted jeg kan gøre dette. Stedet kan være et værksted, gammel lade, etc, etc.

Jeg betaler selfølgelig for det.
Jeg er åben for alt.

Er der nogen der har nogle gode forslag?

Mvh Jimmy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler plads
  • #1   19. sep 2005 hvor i DK?

  • #2   19. sep 2005 hovsa...! smiley

    Det skal være på sjælland. Helst i kbh området. Men det har ikke så stor betydning.


  • #3   19. sep 2005 Altså jeg holder selv i en stor parkeringskælder (aflåst) men det er kun som holdeplads, officielt må man ikke lave bil dernede men i weekenden er der mulighed for at rode med det. Det koster 300 pr. måned og ligger i Valby

    Mvh. A


  • #4   19. sep 2005 Hmm... Det lyder meget fornuftigt Anders. Hvad med strøm og lys. er der mulighed for det. Jeg gå ud fra at man skal hive sit værktøj frem og tilbage så?

    ExtremeCars. Jeg skære det lige ud i pap.:

    Det SKAL være på sjælland. Helst i kbh. Det har ikke så stor betydning om det er Rødovre eller køge. Bare det er på sjælland. smiley


  • #5   19. sep 2005 Jimmy>> Ja, det er jo netop problemet. Jeg rensede undervogn af dernede. Måtte selv skaffe lys med halogenprojektører og et langt forlængerkabel....man skal sørge for at der er "tomt" omkring vognen til hverdag så man slipper ikke for at rydde op hver gang, vildt øv smiley Men som garage er det okay og det har indtil videre været problemfrit at have sine ting i fred dernede modsat på gaden.....

    A


  • #6   19. sep 2005 men get me right, uofficielt er der fri el....dog skal man nok undgå for meget larm med maskiner smiley

  • #7   19. sep 2005 Takker mange gange Anders.

    Har du msn. Så ville jeg nemlig gerne bede om adr.

    Hvordan foregår det når jeg skal leje en plads.?


  • #8   19. sep 2005 Du ringer til varmemesteren (viceværten) på 36166898 hverdage melle 11 og 12, onsdag tilmed mellem 17-18 og aftaler et besøg. Det hedder Kærbo og ligger på gadekærvej 12B i Valby. Så tager du derud, finder en plads, bliver registeret med navn osv og så får du nok en plads ca. 1 måned efter.....eneste krav er at bilen er indregisteret og forsikret...

    A


Kommentér på:
Mangler plads

Annonce