{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Flemming B
Flemming B
Tilmeldt:
30. mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

DYB LYD {{forumTopicSubject}}

Hej er ved at få fnider af at søge netside op og ned, for at få svar på hvordan man laver en lydforstærkning, og ej en lyddæmper, for så at finde div. gætte svar, ell prøv der ell der,!!!
Søger blot en forklaring på hvordan man får en udstødning til at bliver dyb og forstærket i lyden, har en 3.3l patrol med 3" hele vejen, og den siger da noget, men det er jo ikke rigtig dyb lyd, og så tænkte jeg hvis man laver en potte på den rigtige måde, så må den jo forstærke lyden, samtidig med at den kan levere frekvensen i det område man vil have, helt som med en højttaler, som man jo også kan både forstærke, og lave så dyb man vil.`???
Nogle der kan hjælpe med viden evt tegning og nej tak til gæt ell færdig system...
Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DYB LYD
  • #1   12. jan 2010 såen en thansen potte kan da få en hver kasse til og larme. har du nogen mellempotter på ?

  • #2   12. jan 2010 en af mine kammerater havde en patrol 3,3 TD og han fjernede alle potterne så det bare var rent rør.. det lyd faktisk fedt... turboen tar en del af larmen.. men det lyder fedt..

  • Flemming B
    Flemming B Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   12. jan 2010 Skal prøve at være lidt mere precis........Jeg har et rør på 3" hele vejen fra turboen og til enden NUL POTTER....

    Tak for rådet begge 2, syntes ik lige i har læst min tekst så grundigt, men som skrevet var Jeg int. i DYB LYD, og det er så IKKE LARM jeg søger.
    Gæt og færdigvare har jeg jo frabedt mig, da jeg jo selv ønsker at lave det, og derfor godt ville høre til formlen for ændring af lydbillede....

    Hvad angår en fri afgang med 3" hele vejen, så NEJ den har IKKE fed lyd i mine øre, men det er selfølig fedt at høre den søde musik fra turboen, men resten skriger nærmest når den har lidt snoninger, frem for at brøle som en hæs løve der har spist et par askebægere....
    Håber der er en der kender formlen....


  • #4   17. maj 2010 "frem for at brøle som en hæs løve der har spist et par askebægere...." hahhahha

Kommentér på:
DYB LYD

Annonce