{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

police laver stor fejl læs mere {{forumTopicSubject}}

heysa iaftens da jeg var på vej hjem fra arbejde i fars civic ser bliver jeg blinket ind af politiet og jeg drejer selfølgelig ind.. og de spørg efter kørekort og giver dem det så går de rundt og tjekker min bil ud ..
seriQst det var skummelt .. de spørg til lygter osv bla bla jeg siger selfølgelig de er lovlige men nej nej det var de ikke fordi der var blå lys ved parkerings lys .. som om det er jo eagle eyes og ikke en blå pære men nej ... også ville de have mig til at tænde mit uv som jeg dog ikke tsk tsk fuck the police ? ja tak så kigger de rundt og siger vi må bede dig køre længre hen og pakere da de tar min plade .. ! jeg går selfølgelig amok og sviner dem til og de gør intet .. utroligt nok .. også da jeg sagde min bil blev tjekket i lørdags og der var intet .. jeg låser bilen af og bliver hentet af min mor og låner så hendes bil ...
tar tilbage til arbejdet og surmulere hehe så kommer min mor ind med min nr plade i hånden .. gæt hvad der var sket en fejl ?? hvordan ? hvorfor tjekker de det ikke 2 gange ?? nå men seriQst til jer med en bil der er lidt mere end nomale pas på police kan os blive misundelige og de gør hvad de kan for at få jer ned smiley thumbs up herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  police laver stor fejl læs mere
Kommentér på:
police laver stor fejl læs mere

Annonce