{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.344 visninger | Oprettet:

Swedol & Engine stop leak {{forumTopicSubject}}

sidste gang jeg skiftede olie på min gamle patrol gav jeg den 2 liter swedol. nu havde den så kørt 10.000 km og jeg skiftede olie igen, men det var noget tyndt det spildolie
Min motor fejler/fejlede ikke noget, den fik det bare fordi det skulle være sundt.
er der nogen der ved om det virker???
nu når så jeg skiftede olien så fik den noget
Engine stop leak.
nogen der kender noget til det???
Eller er det alt sammen bare penge ud af vinduet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Swedol & Engine stop leak
  • #1   17. jan 2010 har du hældt letløbsolie i? det er jo tyndere.. og swedol er en letløbsolie.. swedol fungere ved at det har et højt indhold af PTFE som sætter sig der hvor slidtagen er størst.. jeg har KUN haft gode resultater med swedol.. dertil skal det jo så nævnes at swedol kun er beregnet til slidte motorer og ikke må hældes i nye,, og hvorfor vil du hælde Engine stop leak I?? hvis den drypper så er det da bare at skifte den pakning den er gal med..

• #2   17. jan 2010 15/40 olie hælder jeg på... Bilen er fra 86
    Den drypper ikke det var for at forebygge
    som jeg læste flasken skulle det hjælpe

• #3   17. jan 2010 Swedol er et super produkt dog ville jeg aldrig proppe noget engine stop leak på!

• #4   17. jan 2010 tror ik du skal tænle videre over det var tyndt det olie der kom ud.. når olie er varm er det jo tyndere.. og swedol gør det lidt tyndere.. men så smører det bedre..

og at forebygge?? Hmm..
    Engine stop leak indeholder jo noget som skal stoppe de utætheder der kommer.. og personligt kan jeg ikke se en grund til at de skal suse rundt i motoren, de ting der stopper huller... for i realiteten risikerer du at ha en utæthed du ikke opdager i tide, eller at det der skal lukke utætheder stopper noget andet til i motoren så den ikke bliver smurt ordentligt..

så hellere at den bliver smurt ordentligt og hvs der så kommer en utæthed så kan du se det med det samme og få det ordnet..

Kommentér på:
Swedol & Engine stop leak

Annonce