{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Golf V Variant 1,9 TDI?? {{forumTopicSubject}}

Hey forum!

Jeg er lidt i tvivl om en golf variant fra 2007-2009 model kan blive lækker med sænkning og store hjul? Synes det er en flot bil, men ved ikke om baglygterne virker for store og om jeg kan vænne mig til den?! Hvad mener i??

Skal jeg beholde min skoda octavia eller mener i en golf variant er en federe bil??

Skal muligvis have en diesel bil pga ændret kørselsbehov.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf V Variant 1,9 TDI??
  • #1   18. jan 2010 Jeg havde beholdt Skoda`en hvis det var mig. Den er ti gange pænere. Jeg kan som du selv er inde på, ikke lide baglygterne. Men hvis du gerne vil have en diesel, er udvalget i Skoda`s program da fint. Evt. med DSG gear, det er lækkert.

• #2   18. jan 2010 Hvis det var mig, ville jeg altså også beholde Octaviaen. Det er efter min mening en pænere og større bil. Hvis du er nødt til at skifte af økonomiske årsager, så vælg en Octavia Diesel.

• #3   26. okt 2012 Har lige købt den model bare en 2010 . Og har samme tanker med sænkning og brede tysker split . Og ang plads er den stort set det samme som passaten i bagaserummet , men mindre bag føre sæderne. Men den kører kanon godt og lydløs ..

Kommentér på:
Golf V Variant 1,9 TDI??

Annonce