{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Bremser på Cupra {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der nogen som ved hvornår man (typisk) skal skifte bremser på en Leon Cupra fra 2008

Jeg ved det kan variere, men bare sådanne ca.?

Skal man både skifte klodser og skriver samtidig eller vil klodser oftest være nok?

Skal man vælge nogle specielle kloder/skiver eller er det lige meget om de er købt hos Thansen eller hos Seat?

Bilen har kørt 73.000 og jeg synes den "skurer" lidt når jeg bremser .. den bremser dog glimrende ..

Tak,

Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser på Cupra
  • #1   19. jan 2010 Køb nogle ordentlige... de kan godt være slidte. Men altså skift efter behov.

• #2   19. jan 2010 vil anbefale dig at køre til det lokale seat værksted.. originalt er og bliver bedst medmindre man udskifter med brembo eller andet af samme kvalitet.. det er oftest nok at skifte klodser men hvis det skuer skal du muligvis have nye skiver eller hvis de ikke er under mål kan de dreje dem ned... det gør vi ihvertfald

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   19. jan 2010 Visse ting skal man ikke spare på.. Deriblandt bremser smiley
    Køb org, koster sikkert en smule mer, men de holder bedre og risikoen for at skiver slår sig er mindre smiley

Kommentér på:
Bremser på Cupra

Annonce