2.808 visninger
|
Oprettet:
Hvilket udstyr i passat 3bg {{forumTopicSubject}}
Hej folkens er der virkelig ingen der kan forstælle hvilket udstyr man kan købe til en passat 3BG highline 130HK TDI
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 176 Svar: 620
jan 2007
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 95 Biler: 3 Emner: 298 Svar: 1.320
Der findes de "danske pakker" som bliver kaldt highline, og så er der de almindelige highline pakker.
-Men dertil kan du jo så vælge ekstra udstyr, så det ikke længere er en highline ;o)
Men af udstyr, da tæller ESP, ABS, 4xairbag, 4xelruder, varme i spejle, regnsensor, klimanlæg, aircondition, MFD, kørecomputer, varme i sæder, læderrat, lædersæder, trælook omkring radio osv, kopholder, loftlys, xenon, komfortluk af vinduer, elspejle, centrallås, fjernbetjent centrallås, osv osv osv osv osv.
Så det afhænger jo lidt af, hva man har brug for, og hva der bare er luksus, men aldrig bliver brugt.
F.eks. synes jeg ikke kørecomputer, lædersæder, trælook, xenon, regnsensor osv er nødvendigt i en familie-hverdagsbil.
-Hvertfald ikke noget jeg vil betale ekstra for.
Har også lige selv købt en highline, som er modificeret af ejeren.
Den har varme i sæder, varme i spejle, 4xelruder, aircondition, MFD, læderrat, recaro kabine -Magen til den som sidder i Golf4GTIen, og ja... noget mere udstyr jeg ikke lige kan huske
jan 2007
jan 2007
Hvilket udstyr i passat 3bg