{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Rene J
Rene J
Tilmeldt:
1. okt 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

Pris på gammel Sunny :) {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en gammel Nissan Sunny N13 som jeg overvejer at skifte ud med en 5-dørs bil, men jeg har ikke rigtig noget indblik i hvad jeg kan tillade mig at tage for den, det er jo en ældre bil.

Bilen er fra 1988 og er en 1,6 SLX med automatgear, den har p.t. kørt lidt over 99.000km. Det er en 3-dørs Hatchback model

Jeg har ikke lige nogle billeder af den, men fandt et på nettet så i har en idé om hvordan den ser ud.

http://www.zxoc.co.uk/images/sunnyn13.jpg
og
http://www.carsurvey.org/images/nissan_sunny_1.jpg

Den står rigtig pæn, dog med enkelte ridser i lakken, kan næsten ikke undgåes på en så gammel bil jo smiley Bare hvis i har et skud på hvad ville være fair at tage for den, så har jeg lidt at forholde mig til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på gammel Sunny :)
  • #1   23. jan 2010 Du kan bytte den med Xantia i min annonce ! Nu du alligevel laver salgsannonce i forum hehe

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #2   23. jan 2010 Salgsannonce og salgsannnoce, det ved jeg nu ikke.. Ønskede nu mere bare lige at få en ca. pris på hvad den kan være værd... Tak for tilbuddet, men ellers tak smiley

  • #3   24. jan 2010 tja den er jo ikke mange krunker værd men 10.000 skulle du nok kunne hive hjem evt nysynet

  • #4   24. jan 2010 Det er fanme en lækker bette bil! Der er squ knald på den lille 1.6 motor i sådan en.. Især hvis du kaster en gearkasse på fra en 1.3 motor... Havde jeg haft penge på konto'en gad jeg godt købe den eller bytte den med min, hvis din var nysynet smiley

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #5   24. jan 2010 Den er synet engang i sommers/sensommeren så den har ca. 1,5år til syn, vi lavede den forbindelse en masse rust omme i bag tornene eller hvad det nu hedder smiley hehe.

  • #6   24. jan 2010 Jaa, de kan godt lide at ruste der bagi... Om så de står tørt i en lade, så går der et halvt år, så er de rustet væk... Det er en skam.. For de går squ godt...

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #7   24. jan 2010 Ja, har haft to af den, en med manuel også den jeg har nu med automatgear, og de kører rigtig godt.. smiley Men når der kommer en lille ny en til vil kæresten gerne have 2 ekstre døre og et lidt større bagagerum bagi smiley Så det er nok det, det ender med smiley

    Men rart med lidt feedback på hvad den evt. er værd, for den har jo ikke kørt ret langt, men det er stadig en gammel bil.

    Lige lidt ekstra info om den.. Bilen fik i 2005 foretaget 80.000km's eftersyn smiley og servicebogen er udfyldt dertil.


  • #8   24. jan 2010 Jaa, sådan er det jo smiley Jeg gav gerne min astra i byt for den... Gad godt have sådan en sunny... Det var meningen jeg skulle have haft en nissan cherry milano x1 HB som min første bil... Men det blev squ ikke til smiley

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #9   24. jan 2010 Tja, ved ikke lige om en astra er noget smiley Jeg har forelsket mig lidt i en carisma, men det er jo lige det om der er penge til det smiley

    men har også kig på nogle vectra'er, mondeo'er og et par primera'er smiley

    Hvor gammel er din astra ?


  • #10   24. jan 2010 94... Den er også på forsiden smiley

    Den skal synes her om en måned, og der skal bare skiftet bærekugler og bremser, så er den i PERFEKT stand... det eneste den har af rust er den lille smule overflade rust i kanten rundt... Og det er intet problem jo...

    Og den går fanme godt smiley Køre selv ca 150-200km om dagen, og det har den gjort i 4 mdr nu, uden så meget som at brokke sig smiley


  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #11   24. jan 2010 Tak, men ellers tak.. Jeg er på udkig efter en bil med lavt km-tal og en der ikke skal laves noget på.. Gerne tættere på 2000 smiley men tak for tilbuddet

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #12   24. jan 2010 Jamen som jeg skriver i et forrige indlæg er servicebogen udfyldt indtil 2005 hvor den fik 80.000km eftersyn.. Det er en invalidevogn som jeg har købt så den emd de 99.000km passer. Selvom det lyder helt utroligt smiley hehe.. Jeg kiggede også selv en ekstra gang da jeg var ude og kigge på den smiley

Kommentér på:
Pris på gammel Sunny :)

Annonce