{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

Svejser {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
har lige været til syn med min bil, men det blev fundet noget rust. så står og skal have købe en svejser..
men der er jo mange slags. har godt nok en pin-svejser men det er ikke særligt godt til tyndplade

tænkte på noget ligesom dette: http://hjem.dk/bolig/byggemarked/vaerktoej/svejseanlaeg/co2-svejser-230-volt-uden-brug-af-co2.aspx

er det noget nogen her inde har erfaring med?
eller er denne form for svejsning dårligere end med flaske? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svejser
  • #1   25. jan 2010 det er et lorte værk, køb hellere et brugt migatronic til 2500kr ca

• #2   25. jan 2010 den er ikke god prøved selv i min bmw den duer ikke smiler min morfar har også en han siger også det er det værste lort han har haft ....

• #3   25. jan 2010 Den er magen til de svejsere de sælger i jem og fix til 899kr

Men hvis det var mig ville jeg købe denne www.biltema.dk varenummer 44-726
    MIG/MAG-svejseaggregat 180E
    1-fase gaslysbuesvejser til svejsning med beskyttende gas og almindelig tråd eller uden gas med flusfyldt tråd. Fremstillet af stabil stålplade. Til svejsning af stålplade, aluminium og rustfrit stål. Beregnet til mindre værksteder og kræsne "hjemmemekanikere". Udstyret med effektiv ventilator og termosikring, som afbryder strømmen automatisk ved overophedning. Med individuelle dreje-/trykknapper til indstilling af trådfremføringshastighed hhv. strømstyrke. Komplet med svejsetråd, gastilslutningsslange, returkabel med godsklemme og 2 m slangesæt med svejsepistol.
    Tekniske data:
    Nettilslutning: 1-fase, 50 Hz
    Netspænding, V: 230
    Sikring, A: 16
    Indstillingsområde, A: 30–160 Tomgangsspænding, V: 34
    Spændingstrin: 6
    Intermittensfaktor, A: 130–20 %
    Svejsetråd, Ø mm: 0,6–1,0
    Mål, mm: 450 x 450 x 610
    Vægt, kg: 31,5

Eller en migatronic hvis det er til seriøs svejse arbejde.

Den fra biltema er ganske udemærket til plade arbejde i biler.

• #4   25. jan 2010 Jeg ville også sige et billigt migatronic er bedre end et "dyrt" unknown..

men men... har du lavet rust før? det er jo ikke bare at svejse en lap i.. kommer selvfølgelig an på hvor det er og zone (står på synsrapporten ) kender du reglerne for de forskellige zoner?

Kommentér på:
Svejser

Annonce