{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

ang køb af mercedes 190e {{forumTopicSubject}}

hej bg.

jeg har været ude at kigge på en mercedes 190e 2,0.
den står til 7900kr og skal synes. ham der har den tilsalg siger at det eneste der skal laves på den er et rusthul i bunden og så bagbremser, og så kan den synes.
motoren er defekt, det vil sige at den godt kan køre men bruger olie og ryger så den kan ikke synes med den i, men har tænkt mig at smide en 2,3'er i istedet.
den har kørt 320.000 km. og er fra 1990.
den er mørkeblå og ser fin ud, pånær i skærmkanterne hvor den godt kunne trænge til nogle nye.

så vil bare lige høre om det ikke stadig er billigt nok. jeg kan selv lave alt sammen på den, så det er kun delene der koster penge.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang køb af mercedes 190e
  • #1   27. jan 2010 og så er den sænket og det er en gammel mand der har haft den de sidste 8 år.

• #2   27. jan 2010 Hey

Umiddelbart vil jeg ikke sige at det er billigt,,, og slet ikke når du selv skriver at ham der har den til salg skriver at den kun har et rusthul i bunden...
    Rusten er ikke det værste, det er motor og det ydre, da de 2 ting kan få prisen til at ryge opad...
    Bagbremser er ikke så dyre til en mercedes, men du skal også se på om bremserørene er at jern eller kobber, da jernrør oftest skal skiftes.....
    Du skriver ikke hvilken årgang den er, for de ældre 190ér har jo kun 90 eller 102 HK og en 2,3 giver dig mere end 20% øgning i mortorydelse...
    da 2,3 liters jo som det mindste har 132 HK....
    Bilen skal jo selvfølgelig tages i betragtning, ved dens stand med mere, men tag evt. et kik i en af mine annoncer hvor jeg har en til salg med et år til syn, til under 5000,-kr, mere end den du har kik på, man kan selvfølgelig ikke sammenligne, hvis den du har kik på er utrolig flot af stand...
    Jeg skal lige bemærke at ved sidste syn fil jeg skiftet udstødning, nye bremser hele vejen rundt, bremserør og slanger er skiftet, og den har gået ca. 260.000 km.
    Min har en revne i forruden, men en ny kan du få til under 900,-kr.
    Den fik også nyt kardanleje, og service er holdt på den, og det er en import fra 1997 fra tyskland.
    Standen kan du se hvis vil, da jeg er igang med at ligge nye billeder op for tiden...
    Men alt er jo en smagssag, men tror du kommer af med en del mere for den du har kik på før du er færdig...
    Men projekter går jo sjældent op i penge...;-))

• #4   27. jan 2010 Rasmus - E30 Cabrio tilsalg !

Ja se det var jo en genial kommentar til en der stiller et spørgsmål...
    Nu spurgte han til prisen på en 190ér og ikke en 124ér...
    Og prisen har en stor forskel, både på det ene eller det andet.. og slet ikke samme bil.... ;-))

• #5   27. jan 2010 tak for svarene. men har bare ikke rigtig så mange penge så det bliver lidt et langtidsprojekt.
    heidi M: den står flot i lakken bare ikke i skærmkanterne, og den er fra år 1990.

• #6   27. jan 2010 Ok med en 90ér så er du nok godt på vej, prismæssigt....

• #7   27. jan 2010 Syntes no oftest også at 190ér ikkke er så slemme til at ruste, de går som reglen i donkraft fæstene i siderne og lidt ind under bunden, men ofte er det pga. at den der har undervognsbehandlet dem ikke har sørget fpr at holde hullerne fri så evt. vand kan løbe fra, men af de over 20 stk. 190ér jeg har rodet med, har kun 1 været alvorligt ramt af rust....

Kommentér på:
ang køb af mercedes 190e

Annonce