{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev mit projekt færdig!!
  • #1   23. sep 2005 Fed bil. Men skal den ikke sænkes? Det ville lige være prikken over I'et.

• #2   23. sep 2005 Den er fin, men ikk lige min stil.. Smid den dog til jorden..

• #3   23. sep 2005 hov jah - skal lii siges at det med sænkningen ER jeg skam klar over.. hehe - den har jo frihøjde som en landrover... så rolig nu - hver ting til sin tid.. lakken er jo dårlig tør hehe....

• #4   23. sep 2005 Så er du heller ikk færdig :o)

• #5   23. sep 2005 jeg forstår ikke folk der gider og bruge så mange på at gejle en bil med sådan en skod motor.... du kan jo ligeså godt køre rundt i en skoda.... men den er meget fed.. forstår bare ikke at folk gider hvis der ligger en skod kværn i....

• #6   23. sep 2005 Ser meget godt ud, men ja en sænkning ville gøre underværker

Att: luke B

Hvorfor skal alt går op i HK? Hvad bil kører du i?

Men de regler vi har i DK kan man jo miste kørekortet i en trabant

• #7   23. sep 2005 Hmm - Nu er det jo self nok fordi det er min egen bil - men forstår ikke helt den negative kritik - men man må vel ta det søde med det sure?! - Nu har jeg jo ikke spurgt til min motor (Luke smiley - Jeg syns ærligtalt benz'en er for dyr til at jeg gider kører i en bil der kun går 5 på literen - Men til jer som ikke bryder sig om stylingen vil jeg da gerne høre hvorfor - hvad der evt sq laves om?! - Altså UDOVER at den ska sænkes?!

• #8   23. sep 2005 Eller ligesom mig drenge, Både flot og Hurtig bil.. hehe

• #9   23. sep 2005 I øvrigt skal det siges at bilen blev bygget mens jeg gik i skole - altså på en SU - og når jeg ikke skulle lave lektier - derfor 10mdr's arbejde...

• #10   23. sep 2005 Torben... og et kæmpe arbejde hver gang man skal til syn *G*

• #11   23. sep 2005 jeg synes nu den er flot.. men ja, den skal sænkes!:)

• #12   23. sep 2005 Nice wagon.

Især når man tænker på at den er lavet på en su!
    Men ville skam sænke den og smide nogle 13-14" små krom fælge på den smiley
    og spartle dørhåndtagene væk og smide klare blink på så den bliver heeelt clean!

Thomas

• #13   23. sep 2005 Flot arbejde, synes bare det lidt ærgeligt at male den i den farve, nye fælge og andre lygter + sænkningen som du skriver kommer så blir den fed:)

• #14   23. sep 2005 Jeg havde egentlig bare tænkt mig en Koni justerbar undervogn - og senere smide en 1.6Gsi'er over i - har fået flere tilbud på sådan en motor, og det skulle være overkommeligt -

Grunden til at jeg valgte at male den i samme farve, var ganske enkelt at jeg ikke gad at skille billen fuldstændig ad...

hehe - ved ikke om jeg skal til træf? - Ku da være meget sjov - er jo mit første projekt så - det lyder som om folk er rimelig kritiske - Ved ik om man sq lave noed bedre til den tid?!

• #15   23. sep 2005 Sq self' ha stået BILEN...

• #16   23. sep 2005 Du laver sådan et stort arbejde på den, også gider du ikke skille den ad for at få en meget federe farve:P ?

Nå men kommer der andre fælge på?

• #17   23. sep 2005 er ikke vild med fælgene.... der skal krom på ! :D:D og så ned på maven... syns også du burde ha valgt en lidt lysere farve..

• #18   23. sep 2005 Hey du!

Den er blevet flot, men du er ikke færdig, hallo smiley

Ned på jorden med den, andre fælge, gerne mørke nu da du køre den lidt mørke "onde" stil. Andre baglygter.

Så vil jeg sige at den er der, respekt herfra smiley

• Lars A
    Lars A Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
    #19   23. sep 2005 Det er gælder i sidste ende er jo, at du selv er tilfreds.
    Jeg tar' hatten af for dem der vil lægge så meget tid og penge i for at få det resultat de ønsker...

Min egen BX'er ønsker jeg at holde så original som mugligt udadtil, ville gerne ha' en T16 motor i og måske en anden frontspoiler med 4 lygter i, på....

• #20   23. sep 2005 Flot corsa, men selvfølgelig skal den sænkes.. men respekt til dig smiley

• #21   24. sep 2005 Jeg syntes den er ok. Pæn, ikke for voldsom.
    Farven er pæn, nice valg af kofangere..
    Nå her kommer så de ting jeg måske syntes du skulle til at få gjort:
    Sænke.. smiley
    SPORTSPOTTE - DTM?
    KABINE-lir!!!
    Anlæg?
    tone ruder ?
    En tomme større fælge.. i hvert fald bagtil.
    Det du har gjort ved baglygterne er ikke pænt smiley

Og evt. en Calibra Turbo 4x4 motor.. det har min fætter hafti sin Corsa, det er fannerme sjov... smiley

Men det er jo også bare min mening.... ved godt at jeg ikke skal snakke for højt om styling smiley

• #22   24. sep 2005 Jeg syntes sku det er godt lavet, især på en su... Jeg får min hjem imorgen fra maler og glæder mig meget, og min er også lavet på en su.

RESPEKT TIL DIG.

Kommentér på:
Så blev mit projekt færdig!!

Annonce