{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på speederen! advarsel.
  • #1   30. jan 2010 Pas.. men i og med det er de æsker, kunne man jo nemt forstille sig det var Toyota Yago, Peugeot 107 og citroën C1...

• #2   30. jan 2010 Synes det er mærkelig den ikke slår speeder fra når man træder på bremsen som alle andre nyere biler, hvis uheldet skulle være ude.

• #3   30. jan 2010 Der er vel ikke så meget at sige til det, hvis det er Aygo, C1 og 107. De er jo produceret på samme fabrik af de samme maskiner osv..

• #4   30. jan 2010 haha god grund til at man ikke skal have de kasser

• #5   30. jan 2010 Nu er det heller ik kun de 3 små, det er også Rav4 f.eks.

• #6   30. jan 2010 Jeg tænker bare, selvfølgelig er det et problem, men hvad hvis de ikke havde tilbagekaldt bilerne, og bare ladt som ingenting?
    Syntes at det er mere 112% i orden at erkende at der MÅSKE er noget galt med bilerne, og med det samme gøre noget ved det, frem for at fortie sagen.

Jeg mener bare, jeg har ALDRIG hørt om nogen der har oplevet at det er sket, og jeg laver Toyota hver dag, og har venner i de omkring liggende Toyota værksteder.

Hvis det er lige som sidst, så er der måske 0,005 Promille af de milioner af biler der fejler noget.
    Det var lige som da man fandt ud af at under nogen omstændigeheder HELT i skoven, så kunne rat akslen få slør fordi de små plast/metal bøsninger de sad med MULIGVIS kunne få hullet der var fræst til dem, til at udvide sig.

Men vi har lavet over 100 af de reklamationer, og jeg har aldrig, og jeg har ikke hørt om nogen, der har skiftet ratakslen.

Jeg er bare glad for at Toyota gør noget ved sagen, i stedet for at lade som ingenting på baggrund af 5 måske 10 mennesker, der har kørt galt.

• #7   30. jan 2010 MÅSKE noget galt!!! når der i USA allerede har været 19 dødsulykker der skyldes at speederen har sat sig fast.

Men jeg giver dig ret i at det er rigtig gjort at bilerne kaldes tilbage til eftersyn.

• #8   30. jan 2010 Onkel Per
    Jamen vi er da enige, men jeg siger bare, har ikke hørt om et eneste tilfælde i danmark, hvilket jo kun er godt =)..

• #9   30. jan 2010 Det er sguda kun i USA at man kan blive slået ihjel af en speeder der har sat sig... I alle andre verdensdele kan folk nok godt finde ud af at tråde på bremsen og kvæle motoren på den måde..

Eller man kunne måske overveje at dreje nøglen til off

• #10   31. jan 2010 Rasmus F

Man kunne også prøv og sætte den i frigear først.
    Så er den nok lidt nemmere og have med at gøre :-).

• #12   31. jan 2010 Rasmus - Kan så fortælle dig, at det ikke er det første du tænker på, hvis speederen sætter sig smiley

Btw. hvis du slukker bilen, er der hverken servo el. bremsetryk. Kan du selv gætte resultatet i det?

• #13   31. jan 2010 Kim B
    Nogen biler går også i rat lås hvis man slukker bilen mens nøglen stadig er i :-).

Thomas N
    Det gør det ihvertfald ved mig.
    Men bilen er også både for lille og det er motoren også.
    Så det ikke en jeg skal have smiley

• #14   31. jan 2010 Var også ved at skrive det, men så skal nøglen da helt over smiley Hvis det kan lade sig gøre i midterpositionen, så er man godt nok på røven.

• #15   31. jan 2010 aygo føj har haft en og skal jeg aldrig have igen, den holdte mere på værkstedet end i min garage

• #16   31. jan 2010 Min speeder gik på fuld gas en dag i poloen, da returfjederen på gasspjældet røg, på mirakuløs vis overlevede jeg, ved at jeg i løbet af et splitsekundt nåede at træde koblingen ned. Jeg tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket:O

• #17   31. jan 2010 Kim B
    Ja man skal være meget uheldig så :-).
    Jeg har et lille spørgsmål vedrørenden tændingslåsen.
    På min gamle punto jeg havde.
    Der kunne jeg tage nøglen ud mens den var igang.
    Var den defekt?... eller kan man det på alle biler.

N°¹™ AE86 til salg
    Hehe det overasker mig ikke.
    Toyota laver ellers fine biler.
    Men de der modeler som c1, 107, og aygo. Ligner ALLE noget som aldrig burde være produceret FØØJ.

• #18   31. jan 2010 Falco Brandybuck of Buckland .: Vil mene at den var defekt, tror ikke det må laves så den kan tages ud med motoren startet.

• #19   31. jan 2010 falco, ja aygo er deres største bummert, og så blande sig med franske biler! føøøøøj

• #20   31. jan 2010 Anders N
    Oki, jeg tænkte ikke videre over det dengang.
    Men tænkte bare nåårh men jo meget normalt.
    Heh det var også min første bil jo :-).

N°¹™ AE86 til salg.
    Præcis.
    Og blande japser med fransk det får man absolut intet godt ud af.
    Jeg har ikke prøvet en toyota endnu.
    Men de der er auris ser faktisk ret nice ud.
    Kender bare intet til dem?.

• #21   31. jan 2010 hvorfor fanden hader folk franske biler??

jeg har aldrig kørt i noget så godt som min renault

• #22   31. jan 2010 det er faktisk alle to-japan modeller fra 2004/5 og frem..
    og så er 107 ikke lige den mest fejlfri model i peugeots program , selvom det faktisk er er toyota

• #23   31. jan 2010 Martin G: Tja, det gør vi bare, listen over ting er lang.

• #24   31. jan 2010 Martin G

Måske er det fordi der evt er noget om snakken.
    JEG skal bare aldrig have en.

• #25   31. jan 2010 Anders N og Falco Brandybuck of Buckland

franske biler har ikke flere fejl end tyske, og svenske osv osv osv

• #26   31. jan 2010 Martin G

mine personlige erfaringer på franske biler, er at jeg synes de er utrolig dårlig bygget, dørsider der river sig løs, når man åbner døren, både 306 og saxo, gearkasser der er som en kæmpe gryde, uanset hvor ny bilen er... dog vil jeg sige, at jeg er meget imponeret over de gamles 407 med automatgear... den køre sku fantastisk dejligt... men de ældre franske biler. nej tak!

• #27   31. jan 2010 Anders And - Kan du fortælle mig det smarte i, at en motor kan køre, når nøglen er taget ud? Tvivler stærkt på du kan finde noget smart i det.

- Skal vi så ikke bare blive enige om, at det er forkert. HELT forkert, at man kan tage nøglen ud af tændingslåsen, mens motoreren kører?

Har også prøvet at gummibøsningen til speederkablet blev rykket ud af stålbeslaget, og satte sig så i klemme, så den gav fuld gas.
    Det resulterede i at jeg kom utrolig meget hurtig ud af min indkørsel, og skal dreje i 90 grader, da mit hus ligger ud til hovedvejen. Den går så sidelæns ud af indkørslen, ud på vejen (stadig sidelæns.. Ja. Det er en BMW 525), , hvor jeg så til sidst får den rettet op, efter lidt sjov kørsel ud af byen. Efter 1.5 km, med stampen på speederen, får jeg tilsidst bøsningen til at gå på plads. Den fik lige en gang kobberledning rundt om bøsningen, og så gjorde den ikke det igen smiley

• #28   31. jan 2010 - meget, og t på hurtigt smiley

• #29   31. jan 2010 Ketil : Løgn og latin - self kører VAG også med at der indkaldes hvis det er en alvorlig fejl . Det hedder en AKTION !
    Er det ikke en alvorlig fejl , blir det lavet ved næste service .
    Det sender sågar breve ud til de kunder som ikke er mødt op , så det kan nåes inden garantien udløber .

Hold dig nu til det du ved noget om bassemand ....

• #30   3. feb 2010 Jonas

så du vil ikke give mig ret i at det er noget personligt hvad biler som er gode???

mange af mine venner og bekendte elsker opel, men for mig er det en fin bil, men kan ikke se hvad der er wow over dem, der imod kan jeg se det fede ved Renault, og nogle fiat biler

Kommentér på:
Pas på speederen! advarsel.

Annonce