{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Mine 2 Aud'ier brudt op :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg vågnede til en slem oplevelse her til morgen smiley
Min A3 og min kæreste's A4 var blevet brudt op natten mellem fredag og lørdag.

Tyvene har hevet hele låse cylinderen ud (i både højre og venstre dør) og på en eller anden måde fået låst dørene op smiley

Bilerne står 6-7m fra vores soveværelse vindue, og vi har intet hørt - jeg plejer at vågne ved det mindste - så de har bare været stille...

Der er ikke smadret noget (ud over låsen)- og de har pillet alle stikkene ud, uden at klippe nogle ledninger. De er kun løbet med HU'erne.

Min alarm gik ikke igang da de ligesom har låst bilen op inden de er gået ind - fandme bare nederen!

Hvad mon sådan en omgang koster - og skal der så også en ny tænding i? bliver det så dyrt forsikringen skal over? har en selvrisiko på 6000,-

/Brian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine 2 Aud'ier brudt op :(
  • #1   31. jan 2010 Nederen, men no offence, er det ikke en ret skidt alarm du har, hvis den ikke går igang, hvis bare dørene er åbnet normalt? Skal man ikke bruge en form for fjernbetjening for at slå den fra?

  • #2   31. jan 2010 Alarmen slåes fra når bilen låses op...

    Men det er bare mega surt.
    Vi bor i et rolig villa kvarter i det midtjyske


  • #3   31. jan 2010 Du kører a3 og din kæreste kører a4 ?
    Burde det ikke være omvendt hehe


  • #4   31. jan 2010 Hehe Sonny smiley
    Jeg har den sjovest motor


  • #5   31. jan 2010 Ikke for noget med etd lyder som om din alarm er fejlmonteret.

    Jeg kender godt til alarmer der selv armerer og desarmerer når bilen bliver låst og låst op. Men det signal der aktiverer alarmen skal og må ikke være det samme signal som centrallåsen kører på. Det skal være det signal som din fjernbetjente centrallås sender til din centrallås styring. På den måde er det kun din fjernbetjening der kan styre alarmen.

    Det andet er for nemt at bryde som du selv har erfaret nu.

    Må jeg spørge hvilken alarm det drejer sig om.


  • #6   31. jan 2010 Hej Rasmus - Ved faktisk ikke hvilken alarm det er - Den sad i bilen da jeg købte den for 2 år siden.. Tror den er original fra bilen fødsel da der er en knap som ikke ser eftermonteret ud - den sidder lige inden for døren, altså det stykke der skiller for og bag sæde (hvis du forstår).

    Jeg har testet den for noget tid siden og den kan ihvertfal larme - dytter men 3sek interval og alle lys blinker


  • #7   31. jan 2010 Ok, det lyder som en original alarm.. det er godt nok ærgerligt at man laver en original alarm så den kan deaktiveres ved at låse døren op. Det er almindeligt kendt at de nyere VW er ret nemme at låse op, både med og uden vold.

Kommentér på:
Mine 2 Aud'ier brudt op :(

Annonce