{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderkabine TIL KUN 6075 !
  • #1   8. feb 2010 Polakker!? dem tør jeg sgu ikke overlade min bil til.

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
    #2   8. feb 2010 De kommer vel tilbage og henter kabinen senere på året smiley

• #3   8. feb 2010 polakker, JA men de v sku hvad de laver,,
    de har sku mere styr på det ind folk her i danmark!!!

så det skal man slet ikke værer bange for?

• #5   8. feb 2010 Nej nej og atter nej... Nogle polakker er dygtige ja. Men det er fandme langt fra alle. Ydermere stjæler de med arme og ben hvis det kan komme til det.

1. Man skal afmontere sin kabine eller finde en tilsvarende
    2. Den skal sende med fragtmand tur retur (ca 700 kr hver fej)
    3. Hvem klager man til hvis det ikke er i orden første gang?
    4. Hvad gør man hvis man ikke ser hvrken penge eller kabine igen?

Polsk arbejde har været oppe et utal af gange og jeg vil ikke støtte dem med mindre det gør de bliver der hjemme i stedet for at tage her op og tage arbejdspladser.

• #6   8. feb 2010 Polakker?
    Hvem taler om polakker?
    Her er tale om et tysk firma der ligger i den sidlige del af Hamborg...?
    Tyskland har forbrugerrettigheder præcis som Danmark har.
    Desuden skal man være opmærksom på at mange østeuropæiske mennesker har bosat sig i Tyskland efter murens fald. Jeg ville personligt ikke have betænkeligheder ved at købe hos ham, det ser professionelt ud og en meget velinformeret hjemmeside.
    Det ser ud til at være en ganske god pris.

• #7   8. feb 2010 du helt væk!

har selv været dernede og 3 af mine venner har også,
    vi tog der ned torsdag og kom hjem lørdag morgen og der har de lavet alt smiley gav 5600kr for fuld læder i 2 af de biler jeg har haft og de er lavet perfekt smiley

så vil man have en lille ferie så kan man gører det på den måde, og fordi der kommer nogen polakker op og nakker en masse. vi har sku da også folk her i danmark der nakker!!!

så tag dig lige sammen det klart det bedste og gører her hjemme tager nogen folk over 20.000kr for læderkabine,,!

ham vi fik det lavet ved, sagde af der var mange dansker der købt læder hos ham, og det folk her i danmark som tager en kæmpe pris for en læderkabine smiley

de er hurtige og mega gode til det!!

• #8   8. feb 2010 Auto-Leder Toczek <-- polsk efternavn. Mon ikke der er tale om netop det du er inde på. En polak der er flyttet til tyskland. Man hører sjovt nok mere om firmaer der har adresse i tyskland men som reelt set er beliggende i øst landene. Prøv at søg på tyske sager med østeuropæere hvor der er lavet fusk. Tyskerne kan intet gør.

Angående hjemmesiden så ja og priserne er fine. Men igen tag kineserne bare som sammenligning. De laver tit og ofte 3. sorteringsvare der sælges via professtionelle hjemmesider eller via ebay og når det kommer til garanti... så er den sjovt nok ikke eksisterende. Men skid nu hul i det.

Gode oplysninger til dem der tør og har pengene til det smiley

Kommentér på:
Læderkabine TIL KUN 6075 !

Annonce