16.156 visninger
|
Oprettet:
Læderkabine TIL KUN 6075 ! {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal ned og have syet min kabine om til min mercedes det koster mig 8 000 ,-
men de har altså nogen vilde tilbud
http://www.auto-leder.de/index.php?MID=1010
DET ER IKKE REKLAME MEN FOLK EFTERSPØRGER TIT LÆDERKABINER og det her ser satme billigt ud!
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
maj 2008
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
aug 2008
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 297
de har sku mere styr på det ind folk her i danmark!!!
så det skal man slet ikke værer bange for?
dec 2003
1. Man skal afmontere sin kabine eller finde en tilsvarende
2. Den skal sende med fragtmand tur retur (ca 700 kr hver fej)
3. Hvem klager man til hvis det ikke er i orden første gang?
4. Hvad gør man hvis man ikke ser hvrken penge eller kabine igen?
Polsk arbejde har været oppe et utal af gange og jeg vil ikke støtte dem med mindre det gør de bliver der hjemme i stedet for at tage her op og tage arbejdspladser.
apr 2003
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 3.010
Hvem taler om polakker?
Her er tale om et tysk firma der ligger i den sidlige del af Hamborg...?
Tyskland har forbrugerrettigheder præcis som Danmark har.
Desuden skal man være opmærksom på at mange østeuropæiske mennesker har bosat sig i Tyskland efter murens fald. Jeg ville personligt ikke have betænkeligheder ved at købe hos ham, det ser professionelt ud og en meget velinformeret hjemmeside.
Det ser ud til at være en ganske god pris.
aug 2008
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 297
har selv været dernede og 3 af mine venner har også,
vi tog der ned torsdag og kom hjem lørdag morgen og der har de lavet alt gav 5600kr for fuld læder i 2 af de biler jeg har haft og de er lavet perfekt
så vil man have en lille ferie så kan man gører det på den måde, og fordi der kommer nogen polakker op og nakker en masse. vi har sku da også folk her i danmark der nakker!!!
så tag dig lige sammen det klart det bedste og gører her hjemme tager nogen folk over 20.000kr for læderkabine,,!
ham vi fik det lavet ved, sagde af der var mange dansker der købt læder hos ham, og det folk her i danmark som tager en kæmpe pris for en læderkabine
de er hurtige og mega gode til det!!
dec 2003
Angående hjemmesiden så ja og priserne er fine. Men igen tag kineserne bare som sammenligning. De laver tit og ofte 3. sorteringsvare der sælges via professtionelle hjemmesider eller via ebay og når det kommer til garanti... så er den sjovt nok ikke eksisterende. Men skid nu hul i det.
Gode oplysninger til dem der tør og har pengene til det
Læderkabine TIL KUN 6075 !